Black Friday 2021, un viciu pentru români: câți dintre noi abia așteaptă să-și cheltuie banii

Black Friday 2021, un viciu pentru români: câți dintre noi abia așteaptă să-și cheltuie banii

Black Friday 2021 este cea mai importantă perioadă de reduceri pentru foarte mulți oameni de pe planetă, inclusiv pentru români. Mulți așteaptă un an de zile aceste oferte pentru a-și schimba telefonul sau a-și cumpăra un televizor nou.

Black Friday 2021 reprezintă subiectului unui studiu foarte interesant din partea Kantar România. Analiza este menită să asocieze niște cifre foarte clare afinității românilor pentru achiziții. Ca referință, campaniile de Black Friday au început deja la un număr important de magazine online, dar cei mai mulți așteaptă 12 noiembrie, când eMag dă startul reducerilor.

Black Friday 2021 și românii

Peste 50% dintre românii cu vârste între 18 și 65 de ani intenționează să achiziționeze cel puțin un produs de Black Friday. Intenția de cumpărare crește invers proporțional cu vârsta. Tinerii plănuiesc să cheltuiască mai mulți bani, conform sondajului realizat în perioada 22 – 28 octombrie 2021 și publicat ieri.

În continuare mai există români care cochetează cu ideea de a se deplasa într-un magazin fizic, dar 64,6% vor să cumpere de la magazine online. Vizavi de bugetul pe care îl au în vedere românii, acela este, de cele mai multe ori, în jurul cifrei de 1000 de lei, în cazul a peste o treime dintre respondenți. Aproximativ 40% dintre ei se gândesc la cheltuieli între 1000 și 3000 de lei, pe când 15,8% vor să cheltuie peste 3000 de lei cu ocazia Black Friday 2021. În mare, media bugetului printre români pentru această sesiune de oferte este de peste 2200 lei.

Punctual, categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi pentru Black Friday sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri. Ca un detaliu interesant, nouă din zece români au auzit de Black Friday.

Pentru a ajunge la o concluzie relevantă, studiul citat mai sus al celor de la Kantar România a fost efectuat pe un eșantion reprezentativ de 2006 respondenți, cu vârste între 18 și 65 de ani.

Citește și: