Anunțul momentului de la Digi: toți acești români, vizați direct. Se întâmplă deja și ține până la vară

Anunțul momentului de la Digi: toți acești români, vizați direct. Se întâmplă deja și ține până la vară

Digi | RCS-RDS s-a remarcat prin prețuri foarte bune. Dar, mai nou, încearcă să-și construiască și un alt nume, mai ales în diaspora.

Digi este, cel puțin până la vară, sponsor principal al celor de la Rayo Vallecano. Rayo e pe 4 în liga secundă spaniolă, cu șanse de promovare. Primul meci cu Digi pe tricouri a fost duminică acasă, cu Tenerife.

Este al doilea brand românesc prezent pe tricouri în fotbalul mare, chiar dacă e vorba de o ligă secundă acum, după Dacia la Udinese, în Italia. Acum e vorba chiar de o companie românească, Dacia fiind deja la acel moment Renault, iar sponsorizarea aparținea în realitate unui dealer local.

Înființată în 1924, Rayo Vallecano este din Madrid, unde se află și o comunitate importantă de români, ținta principală a celor de la Digi în Spania. Stadionul lui Rayo are 14.000 de locuri, iar în 2000-2001 a ajuns până în sferturile Cupei UEFA. Ultima oară a jucat în La Liga în 2018-19. Anul trecut a fost prima echipă sub linia barajului de promovare, pe locul 7.

Vestea bună și vestea proastă pentru Digi | RCS-RDS

În Spania, Digi | RCS-RDS se bucură de un parcurs bun. Nu același lucru se poate spune despre Ungaria. De curând, compania a pierdut definitiv un proces foarte important pentru viitor.

Curtea Supremă de acolo a respins, fără niciun drept de apel, recursul formulat de companie împotriva unei decizii a primei instanțe. Astfel, compania telecom nu mai poate face nimic.

În primă instanță, așa cum au decis, judecătorii, Autoritatea de reglementare în comunicații din Ungaria – adică echivalentul ANCOM de la noi – a acționat legal atunci când a exclus compania din procedura de vânzare a frecvențelor destinate serviciilor de telecomunicații din generația a cincea (5G). De acolo a pornit totul, însă Digi a decis să facă recurs. Fără succes însă.

Nu e pentru prima dată când Digi ajunge în instanță. S-a întâmplat chiar și în România. În 2018, Digi | RCS-RDS a primit o amendă de 7.000 de lei. Motivul a fost colectarea și stocarea copiilor de pe actele de identitate și prelucrarea datelor cu caracter personal fără consimțământul expres al persoanelor vizate.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: