Anunțul momentului de la Digi: toți acești români, vizați direct. Se întâmplă deja și ține până la vară

Anunțul momentului de la Digi: toți acești români, vizați direct. Se întâmplă deja și ține până la vară

Digi | RCS-RDS s-a remarcat prin prețuri foarte bune. Dar, mai nou, încearcă să-și construiască și un alt nume, mai ales în diaspora.

Digi este, cel puțin până la vară, sponsor principal al celor de la Rayo Vallecano. Rayo e pe 4 în liga secundă spaniolă, cu șanse de promovare. Primul meci cu Digi pe tricouri a fost duminică acasă, cu Tenerife.

Este al doilea brand românesc prezent pe tricouri în fotbalul mare, chiar dacă e vorba de o ligă secundă acum, după Dacia la Udinese, în Italia. Acum e vorba chiar de o companie românească, Dacia fiind deja la acel moment Renault, iar sponsorizarea aparținea în realitate unui dealer local.

Înființată în 1924, Rayo Vallecano este din Madrid, unde se află și o comunitate importantă de români, ținta principală a celor de la Digi în Spania. Stadionul lui Rayo are 14.000 de locuri, iar în 2000-2001 a ajuns până în sferturile Cupei UEFA. Ultima oară a jucat în La Liga în 2018-19. Anul trecut a fost prima echipă sub linia barajului de promovare, pe locul 7.

Vestea bună și vestea proastă pentru Digi | RCS-RDS

În Spania, Digi | RCS-RDS se bucură de un parcurs bun. Nu același lucru se poate spune despre Ungaria. De curând, compania a pierdut definitiv un proces foarte important pentru viitor.

Curtea Supremă de acolo a respins, fără niciun drept de apel, recursul formulat de companie împotriva unei decizii a primei instanțe. Astfel, compania telecom nu mai poate face nimic.

În primă instanță, așa cum au decis, judecătorii, Autoritatea de reglementare în comunicații din Ungaria – adică echivalentul ANCOM de la noi – a acționat legal atunci când a exclus compania din procedura de vânzare a frecvențelor destinate serviciilor de telecomunicații din generația a cincea (5G). De acolo a pornit totul, însă Digi a decis să facă recurs. Fără succes însă.

Nu e pentru prima dată când Digi ajunge în instanță. S-a întâmplat chiar și în România. În 2018, Digi | RCS-RDS a primit o amendă de 7.000 de lei. Motivul a fost colectarea și stocarea copiilor de pe actele de identitate și prelucrarea datelor cu caracter personal fără consimțământul expres al persoanelor vizate.

Citește și: