S-a aflat acum ce se întâmplă cu Dacia: vestea surpriză vine fix înainte de lansarea noului Sandero
Dacia, ca întreaga industrie auto, n-a avut o perioadă prea bună în 2020. Totuși, ultimele date indică o revenire. Iar pentru producătorul de la Mioveni veștile vin înainte de un anunț important.
Ultimele luni au marcat o revenire pentru Dacia pe piața din Europa. Cele mai noi vești vin însă din Spania, acolo unde marca românească a reușit o performanță extraordinară.
Conform cifrelor de vânzări, Dacia Sandero este pe locul doi în topul celor mai înmatriculate mașini în Spania. Statistica e pe primele șapte luni ale anului. Mașina românească și este la mai puțin de 700 de unități distanță de liderul Seat Leon.
De ce e relevant? Ei bine, pentru că Spania este una dintre cele mai bune piețe externe pentru Dacia din punct de vedere al cotei de piață, după cum notează Automarket. Astfel, la nivelul primelor șapte luni ale anului, Sandero este de asemenea pe locul doi, cu 11.511 unități și la o distanță mai mică de 700 de unități de liderul clasamentului, Seat Leon, care a înregistrat 12.206 unități.
Succesul Dacia, înainte de lansarea noului Sandero
Noul Sandero e un model foarte așteptat. Odată cu acesta, Dacia intră într-o eră nouă. Renunță la platforma pe care Renault a lansat-o în 1998 și trece la CMF-B, adică cea utilizată deja pe versiunea Clio.
Dacia Sandero 2020 înseamnă un pas semnificativ înainte datorită platformei CMF-B care va aduce Dacia mai aproape de alți producători prin capacitatea de-a livra și modele hibride sau electrice. Și asta independent de Spring, care va fi lansată în 2021.
Publicația Motors Actu informa în iulie că pe 7 septembrie va fi marele moment. Mașina ar ajunge în anumite țări, la vânzare, până la finalul anului. Deocamdată, nu e clar dacă și România va fi pe listă, dar dat fiind că Dacia n-a mai avut niciun model nou de ceva ani, e posibil să încerce să acopere cât mai mult în primă fază.