Dacia tocmai a dat lovitura în Europa: vestea a venit în cel mai dificil moment

Dacia tocmai a dat lovitura în Europa: vestea a venit în cel mai dificil moment

În ciuda situației dificile din 2020, Dacia a înregistrat un succes notabil în acest an. Și a făcut asta cu două modele iconice deja pentru brand.

Conform celor mai noi statistici, Dacia are două modele în top 10 cele mai vândute maşini în iunie. Iar cele două sunt deja vedete în Europa. Vorbim de Sandero, care se situează pe locul 4, cu 20.699 unităţi vândute, dar și Duster care ocupă locul 8, cu 17.400 de unităţi.

Per total, în iunie, Renault Clio a câştigat pentru a doua lună consecutiv, statutul de cea mai bine vândută maşină în Europa, cu 37.119 unităţi, conform Mediafax. Volkswagen Golf ocupă locul doi în top, cu 24.474 unităţi vândute, urmat de Renault Captur care a atras 22.287 cumpărători.

Vestea și mai importantă, în așteptarea Dacia Spring, e că autovehiculele electrice au înregistrat creşteri semnificative în vânzări. Achiziţiile electrice, hybrid şi plug-in s-au majorat cu 16,2%.

Ce se întâmplă la Dacia în 2020

Dacia Sandero lansare

Dacia Sandero 2020 lansare

Ce vezi mai sus e noul Sandero, care ar trebui lansat în septembrie, conform celor mai noi informații. Ca motorizare, noua mașină Dacia ar folosi un motor pe benzină SCe de un litru și 75 CP, un motor pe benzină TCe de un litru și 100 CP, iar motorul diesel Blue dCi de 1,5 litri ar avea 85 CP.

Motorul de 130 CP ar fi pe Dacia Sandero Stepway și ar fi vorba de-o versiune hibridă. Ca idee, Stepway reprezintă 75% din vânzările seriei Sandero. Cât despre opțiunea hibridă, nu te gândi la ceva SF. Va fi vorba de o motorizare mild-hybrid E-Tech. Debutează pe Clio, în 2020, și Dacia va prelua tehnologia. Motorul pe benzină ar fi de 1,6 litri. Prețul ar trebui să fie, în continuare, mic. Astfel, estimarea francezilor e că va porni de la circa 9.000 de euro. Nu te aștepta la cine știe ce opțiuni.

Totodată, Renault a anunțat o pierdere uriașă – de peste 7 miliarde de euro în primele șase luni ale anului, din care doar două miliarde de euro reprezintă pierderi din activități operaționale. E adevărat că nu Dacia trage în jos grupul, ci Nissan.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI