03 iul. 2020 | 13:56

Lidl România, surpriză pentru toți clienții din magazine. Ce se vinde pe rafturi chiar acum

CHESTII
Lidl România, surpriză pentru toți clienții din magazine. Ce se vinde pe rafturi chiar acum

Lidl are super oferte în perioada asta. Toți clienții care ajung în magazine se bucură de-o serie de produse numai bune de luat.

Încă din 29 iunie, Lidl a anunțat că pornește săptămâna americană în pregătirea zilei de 4 iulie. Astfel, mai ai două-trei zile, în funcție de când te duci, ca să prinzi super produse, eventual la preț mai mic, la finalul perioadei. Din 6 iulie intră deja altă ofertă.

Din săptămâna americană la Lidl poți lua, de exemplu, cartofi ondulați pentru prăjit, inele de ceapă, pizza cu multă brânză, dar și carne de porc slow cooked. Desigur că nu lipsește siropul de arțar. Vezi întregul catalog aici.

Dacă vrei să gătești ca americanii – aproximativ – există și câteva electrocasnice mici. Ai un sandwichmaker, un aparat de făcut popcorn, dar și-o geantă grigorifică și seturi de cuțite. Totodată, e important să știi că există super oferte de weekend. Astfel, ai cârnați sticks, 6 pack cu bere Bergenbier la doar 10 lei, dar și cafea măcinată la 9 lei. Ai ofertele aici.

Lidl a anunțat și-un demers ambițios

În timpul săptămânii americane, Lidl a readus în atenție o problemă destul de mare: „Mai puțin plastic înseamnă mai multă natură! Așa că, de Ziua Internațională fără pungi de plastic, fii prietenul cel mai bun al mediului și alege la cumpărături săculeții reutilizabili. Și, pentru fiecare pungă de unică folosință pe care nu o iei din magazin, noi donăm 0,10 lei către programul Cu apele curate al organizației Mai Mult Verde”, a transmis retailerul într-un magazin pe Facebook.

De câteva săptămâni, Lidl promovează ASAP, adică Armata Selectării Atente a Plasticului. Magazinul susține că așteaptă cât mai mulți tineri să se înroleze în platformă.

Lidl România susține, pe platforma ASAP, că unul din țelurile sale este ca până în 2025 să reducă cu 20% cantitatea de plastic din ambalajele produselor lor – marcă proprie – și să facă trecerea către plasticul reciclabil pentru toate ambalajele mărcilor proprii ce utilizează acest material.