Apple îți dă bani să faci poze cu iPhone 11 și iPhone 11 Pro: ce trebuie să știi
Apple a dat startul unei noi campanii publicitare construite în jurul abilităților de captură ale iPhone-urilor. De această dată, este vorba de modelele lansate la finele anului trecut, iPhone 11, iPhone 11 Pro și Pro Max.
Apple și-a făcut o tradiție de ceva timp legată de provocarea Shot on iPhone. Acestea sunt niște reclame, la TV, online și prin bannere stradale construite în jurul performanței foto a noilor terminale ieșite din Cupertino. Spre deosebire de anii trecuți însă, oficialii companiei americane sunt un pic mai pretențioși în privința fotografiilor pe care le caută. În 2020, totul este despre imaginile capturate în condiții de iluminare scăzută, în modul de noapte.
Dacă vrei să te înscrii în acest concurs internațional, o poți face prin postarea online a unei fotografii imortalizate cu iPhone 11, iPhone 11 Pro și iPhone 11 Pro Max. Sunt acceptate imaginile care au ajuns pe Twitter sau Instagram cu eticheta #NightmodeChallenge. Competiția este deschisă până în data de 29 ianuarie.
Cu ajutorul unui grup de fotografi profesioniști, Apple s-a angajat să anunțe câștigătorii acestei competiții până pe data de 4 martie 2020. Va fi vorba de cinci persoane. Dacă te tentează ideea de a te înscrie din poziția de posesor de iPhone 11, trebuie însă să ai în vedere un număr destul de stufos de reguli. Acestea sunt disponibile pe site-ul companiei, în format PDF, dacă vrei să le ai în permanență pe mobil.
După încheierea procesului de selecție, Apple va include imaginile căștigătoare pe pagina de Instagram a gigantului american și pe site-ul companiei. În acelaști timp, ar trebui să le vezi în campanii publicitare din reviste, din magazinele Apple și pe bannere supradimensionate. Spre deosebire de anii trecuți, compania conduă de Tim Cook va plăti costuri de licențiere realizatorilor imaginilor câștigătoare, dar suma exactă nu a fost făcută publică.
Decizia de a plăti fotografii, dincolo de expunerea de care s-ar bucura, a fost luată după scandalul de anul trecut. La momentul respectiv, câștigătorii campaniei Shot on iPhone nu primeau absolut nimic.