08 apr. 2019 | 12:04

Volkswagen Golf de 1.600 CP care face de râs chiar și un Bugatti Chiron

VIDEO ACTUALITATE

Un Volkswagen Golf de 1.600 de cai-putere e ca un vis devenit realitate pentru pasionații de tuning. Mașina e o minune tehnică extrem de rară pe care o vezi doar la competițiile organizate.

Ce vezi în imagine arată ca un Volkswagen Golf 3 obișnuit, dar, în realitate, este un adevărat monstru, un Hulk, mai ales că e și verde.

Mașina a fost modificată drastic și i-au fost adăugate două motoare. Nu este o mașină electrică, deci această configurație nu este doar o minune tehnică, ci și o operă de artă pentru pasionații de mașini și pentru cei care au adorat celebrul Golf 3.

În România, această generație de Golf a fost foarte populară. Mulți nici acum n-au renunțat la el și nu e deloc greu de înțeles. Versiunea Golf GTI a fost ca o masă într-un restaurant pe care îți puneai orice îți doreai.

Cel mai tare Volkswagen Golf creat vreodată

Au existat atât de mult configurații pe Volkswagen Golf GTI, că nici nu se poate spune numărul lor, în întreaga lume. Este una dintre cele mai tunate mașini din toate timpurile și doar rivali ca Mitsubishi Lancer Evo IX să zicem că-l poate egala sau chiar depăși.

Dar, nu și pe acest Golf 3 GTI de 1.600 de cai-putere. Da, ai citit corect, e mai puternic chiar decât un actual Bugatti Chiron.

Această performanță tehnică pentru o mașină atât de veche a fost obținută prin montarea și corelarea a două motoare VR6 cu turboreactor. Împreună, sunt mai puternice decât orice automobil din aceeași serie cunoști. Avantajul lor este că pot fi utilizate atât separat, cât și combinate pentru că au câte o cutie de viteze separată.

Volkswagen Golf GTI de 1.600 cai-putere a devenit celebru de prin vara anului trecut, după publicarea unui clip pe YouTube, după ce a concurat la competiția Pikes Peak.

De altfel, proprietarul Golfului GTI menționează în videoclip că toate componentele sistemului de propulsie ale mașinii pot funcționa independent. La un moment dat, GTI se îndepărtează de un rival, într-o cursă, folosind doar motorul din față. Frânele funcționează separat pe față și pe spate, ca să fie corelate cu cele două motoare.

Mașina este suficient de puternică încât să concureze cu actualele generații Ford Mustang GTI și Nissan Skyline.