Fata îngrozită că trebuie să muncească după ce și-a pierdut statutul de influencer
„Meseria” de influencer e la modă acum, iar această fată nu poate să conceapă că mai există și altceva de făcut în afara mediului online.
Pentru un om obișnuit, un cont șters de Instagram nu e o mare problemă. Pentru fata asta a fost suficient de important încât să posteze un videoclip pe YouTube în care plânge și se plânge de situație.
Influencerii de pe rețelele sociale au devenit indispensabili pentru multe branduri. Acestea preferă să își promoveze produsele prin această metodă, care de cele mai multe ori e și cea mai eficientă.
80% dintre companii desemnează Instagram drept platforma în care investesc cei mai mulți bani . Asta spune studiul Influencer Marketing in 2019 realizat de Collectively.
În Marea Britanie, de exemplu, un cont cu aproximativ 10.000 de urmăritori poate genera aproximativ 100 de lire per post. Asta a declarat pentru BBC Kat Richardson, director creativ al WaR, o agenție britanică de influencer marketing. „Când ajungi la 30.000 de urmăritori, pentru o postare despre fashion sau beauty poți ajunge la aproximativ 750 de lire”, adaugă acesta.
Bineînțeles, sumele pot fi diferite în funcție de țară, dar cel mai probabil nu vor varia foarte mult.
Fata care și-a pierdut statutul de influencer
Jessy Taylor avea 113.000 de urmăritori pe Instagram, deci era influencer. Contul acesta era singura sursă de venit a fetei, după cum spune chiar ea în videoclip. Totuși, opțiunea de a avea un job normal, de dimineață până seara, i se pare îngrozitoare și susține că nu vrea să fie ca restul de 90% din populație care face asta.
Pe toată durata videoclipului, Jessy Taylor continuă să repete că nu are absolut nicio abilitate și nu și-ar putea găsit vreodată un job la care chiar să se priceapă.
Aparent, contul de influencer al fetei a fost șters în urma mai multor raportări ale altor utilizatori. Deci e clar că ceva nu făcea tocmai bine.
Acum, Jessy Taylor are un cont nou de Instagram. Totul pare să se miște destul de încet. N-a reușit să strângă până acum decât puțin peste 3.000 de urmăritori.