23 oct. 2019 | 13:55

De ce prețul mare al PlayStation 5 ar putea să îngroape Sony

ACTUALITATE
De ce prețul mare al PlayStation 5 ar putea să îngroape Sony

Sony se pregătește să lanseze PlayStation 5 anul viitor. Nu există o dată certă de lansare, iar consola nu are un preț oficial anunțat. Dar zvonurile au început să apară, iar strategia japonezilor s-ar putea să fie, din start, una greșită.

Sony nu a mai venit cu o consolă nouă de aproape 6 ani. În tot acest timp, fanii companiei japoneze au stat pe PlayStation 4, consolă care a suferit, de-a lungul timpului, doar mici modificări și update-uri.

Japonezii au făcut, însă, marele anunț: PlayStation 5 se lansează anul viitor. Din primele imagini apărute pe internet se vede că are un design futuristic, iar despre specificații au apărut ceva indicii. 

Nu există o dată certă de lansare și nici un preț oficial anunțat. Dar zvonuri există. Iar acestea nu prea ar indica o strategie bună.

Sony s-ar putea să o dea în bară cu prețul PlayStation 5

Un retailer european aruncă informația potrivit căreia noua consolă PlayStation 5 a celor de la Sony se va lansa anul viitor, pe 4 decembrie. Mai ai de așteptat, așadar, dar te poți gândi deja că vine chiar înainte de Crăciun. Deci iată o idee de cadou.

Un alt site din Olanda, însă, a dat startul precomenzilor și-ți cere 50 de euro ca să te înscrii pe lista celor care vor avea consola încă din primele zile de la lansare. Ulterior, această sumă va fi scăzută din prețul total.

Aici ajungem la prețul vehiculat în cazul noii console PlayStation 5. E posibil ca aceasta să coste în jur de 500 de euro. Adică peste 550 de dolari. Și, dacă ți se pare mult, chiar este.

Dacă aceste zvonuri se vor adeveri, atunci Sony s-ar putea să se joace cu focul. Cam cum a făcut în 2006, când a lansat PlayStation 3. Atunci, prețul la fel de mare a reprezentat câștigul principalului rival Microsoft, care a înregistrat un succes nebun cu Xbox 360.

Sigur, Sony poate veni să-ți spună că a așteptat mult să lanseze PS 5 și a lucrat la fel de mult încât produsul final merită toți banii. Dar decizia finală aparține cumpărătorului. Dacă japonezii nu vor livra ceva extrem de interesant la acest preț, atunci munca s-ar putea dovedi în zadar.