05 mart. 2019 | 08:08

Chatul în care trebuie să plătești pentru fiecare literă pe care o scrii

ACTUALITATE
Chatul în care trebuie să plătești pentru fiecare literă pe care o scrii

Chat-ul amintește de perioada în care scriai un mesaj cât mai pe scurt, pentru a nu depăși limita de caractere dintr-un SMS și să plătești pentru două.

Antreprenorul Marc Köhlbrugge a anunțat pe 28 februarie lansarea Expensive Chat, un serviciu de mesagerie unde fiecare mesaj te costă bani. Astfel, fiecare caracter costă un cent.

Creatorul chat-ului susține că este un experiment social, prin care a vrut să vadă ce se întâmplă într-o cameră de chat atunci când nu este gratis pentru toți și fiecare mesaj costă bani. Totuși, Köhlbrugge a declarat că este, în primul rând, o modalitate de a face bani.

„Să fiu sincer, motivul pentru care l-am început a fost pentru că m-am gândit că ar fi un mod distractiv prin care să fac niște bani în plus”, a adăugat acesta.

Toți banii din Expensive Chat merg la el. Plata este securizată prin Stripe și se poate face prin card de credit sau debit. Site-ul menționează că și câți bani a făcut Köhlbrugge în cele doar câteva zile de când chat-ul este activ. Până în momentul scrierii articolului, pe Expensive Chat au fost cheltuiți 379 de dolari. Oamenii trimit în continuare mesaje pe chat.

Planul lui Köhlbrugge este să transforme Expensive Chat într-o afacere viabilă. Astfel, dezvoltatorul vrea să o transforme într-un produs mai serios. Plănuiește să coopteze celebrități sau profesioniști din anumite domenii care să găzduiască chat-uri plătite. Totuși, de data aceasta banii nu ar mai ajunge în conturile sale. Câștigurile ar urma să fie donate în scopuri caritabile. „Chat cu Kanye West, 10 dolari pe mesaj”, a exemplificat acesta.

În scurt timp, Expensive Chat s-a umplut de reclame pentru companii și servicii.

Unul dintre utilizatori chiar a trimis 22 de mesaje identice prin care îi îndemna pe restul să se aboneze pe YouTube la PewDiePie și să se dezaboneze de la T-Series. Acesta a cheltuit aproximativ 10 dolari pentru a încerca să rezolve celebrul „conflict” dintre cele două canale de YouTube. Acestea se luptă pentru supremația de pe platformă, care constă în numărul de abonați.