02 apr. 2019 | 12:52

SUV-ul electric, mai tare decât Tesla, testat în condiții grele de iarnă

VIDEO ACTUALITATE

Byton își testează SUV-ul electric în condiții grele de iarnă, ca să fii sigur că-ți vei cheltui toată averea pe o mașină de încredere și mai tare decât Tesla.

Până acum, dintre toate startup-urile chinezești, Byton a dovedit că este cel mai serios și că depune eforturi constante în crearea unor mașini cu adevărat desprinse din viitor.

Byton lucrează momentan mai mult cu concepte și prototipuri, dar are șanse să devină mai tare chiar decât Tesla. Vorbim, totuși, de foști experți de la BMW și Apple care lucrează acum la mașinile Byton.

SUV-ul electric M-Byte, testat în condiții grele de iarnă

byton suv m-bite

Imagine via Byton

La începutul acestei primăveri, compania își testează viitorul SUV electric, M-Byte, în Mongolia Interioară, unde încă este o iarnă aspră.

Adevăratele performanțe ale unei mașini electrice le observi pe timp de iarnă, când sunt condiții meteo dificile. Prin urmare, Byton vrea să fie sigură că viitorul SUV electric va fi pe măsura rivalului său Tesla și, de ce nu, chiar peste acesta.

Vehiculul este testat la temperaturi scăzute și în condiții de zăpadă pentru durabilitate, etalonarea sistemului de propulsie pentru anumite condiții rutiere și teste pentru a vedea cum funcționează șasiul, caroseria, sistemul de baterii, aerul condiționat și sistemul de încălzire în situații sub-optime.

Byton intră în jocul giganților, alături de Tesla

byton suv m-bite

Imagine via Byton

CEO-ul și cofondatorul Byton, Daniel Kirchert, a declarat pe 1 aprilie că SUV-ul M-Byte ar trebui să intre pe piața din China la sfârșitul acestui an și să ajungă și în Statele Unite ale Americii la sfârșitul lui 2020.

Din câte lasă să se înțeleagă, SUV-ul Byton a înregistrat rezultate bune la aceste teste, deci este pregătit să treacă în faza de producție.

Și Tesla și-a testat astfel mașinile și bateriile de pe acestea, adică în condiții de temperaturi scăzute. Modelul 3 a fost testat în condițiile extreme din Alaska, unde Tesla are o facilitate pentru acest scop, iar Modelul S a fost testat în Minnesota, tot într-o zonă unde iernile sunt mai severe.

BMW își pregătește, la rândul, său, modelul electric i4, pe care l-a testat în Suedia, iar Volvo a urcat până la Cercul Polar Arctic pentru teste.

Este, așadar, o concurență acerbă între acești giganți auto, dar nu uita că Byton încă nu se numără printre companiile cu renume. Fondatorii ei au însă mult curaj că vor să remarce direct cu mașini electrice și nu vorbim de unele ieftine, având în vedere tehnologiile foarte avansate pe care vor să le pună pe automobile.

SUV-ul M-Byte, de exemplu, se laudă cu un modul de condus autonom de nivel 3, deci mizează foarte mult pe interconectivitate cu alte mașini și cu dispozitivele pe care le folosești zi de zi (telefon, ceas, etc).