02 aug. 2019 | 18:15

Anunțul Visa pentru români: cum îți dă eMAG banii înapoi rapid la retur

ACTUALITATE
Anunțul Visa pentru români: cum îți dă eMAG banii înapoi rapid la retur

Din fericire, în ultimul an, ai ajuns în România să beneficiezi de tot felul de servicii de plată. Cel mai nou se numește Visa Direct și compania susține că e lansat, în premieră, pentru români.

Prin serviciul Visa Direct, clienții își pot primi banii înapoi în timp real atunci când returnează produse sau servicii achiziționate cu cardul online. Primul comerciant din Europa care a implementat serviciul Visa Direct este eMAG.

În România, aproximativ 80% din bunurile comandate online sunt achitate în numerar la livrare. Plățile online au înregistrat rate de creștere semnificative în România în ultimii ani, peste creșterea comerțului tradițional. De unde și nevoia unei asigurări pentru clienți că își primesc banii înapoi rapid la retur. Cei mai mulți își fac griji, la plata online, că trebuie să aștepte mult ca să-i primească.

Ce presupune Visa Direct când returnezi produse cumpărate online

Visa Direct este o platformă de plăți în timp real care le permite companiilor să beneficieze de rețeaua globală Visa de procesare a plăților pentru a îmbunătăți tranzacțiile domestice și transfrontaliere între companii şi consumatori. Visa colaborează cu furnizori de servicii de plată, clienți instituții financiare și parteneri strategici pentru a dezvolta servicii pe baza Visa Direct.

Totodată, când plătești online, beneficiezi, de asemenea, de acces rapid și în deplină siguranță la contul lor bancar oriunde, oricând și fără costuri suplimentare. Iar plata numerar presupune timp suplimentar pentru retragerea banilor de la ATM, iar în unele cazuri și comisioane pentru retragerea banilor din cont.

Direct este o facilitate bazată pe interfețele de programare a aplicațiilor de plată (API) disponibile pe platforma Developer. Platforma este concepută pentru a ajuta instituțiile financiare, comercianții și companiile de tehnologie să răspundă cerințelor consumatorilor și comercianților care se bazează din ce în ce mai mult pe dispozitivele conectate pentru a face cumpărături, pentru a plăti și a fi plătiți.

Scrie despre lucruri serioase care enervează oameni neserioși. vezi toate articolele