Cum vrea YouTube să-ți bage pe gât mai multe reclame
YouTube suplimentează reclamele care-ți apar în timp ce vizionezi un clip, dar, pentru că știe că nu-ți plac, îți dă posibilitatea să scapi de ele printr-un singur skip.
YouTube s-a schimbat mult în ultimii cinci ani. Nu doar că a început să ofere mai mult conținut la calitate video și audio superioară, dar a devenit și mai accesibil prin faptul că-l poți accesa aproape de pe orice (telefon, tabletă, PC sau televizor smart).
În tot acest timp, a crescut și timpul petrecut de utilizatori pe YouTube , uneori prea mult (de aceea ai pe mobil funcția de avertizare atunci când depășești limita).
Prin urmare, a crescut și oportunitatea companiilor de a câștiga bani din reclamele pe care ți le livrează în timpul vizionării clipurilor. Așa funcționează acum internetul și tu ai proceda la fel dacă ai câștiga bani din așa ceva.
:format(webp)/https://playtech.ro/wp-content/uploads/2018/11/reclame-youtube.png)
YouTube vrea să satisfacă nevoile tuturor, așa că plănuiește să-ți dubleze reclama care-ți apare într-un video, iar cea de-a doua ar urma imediat după prima, dar tu ai posibilitatea să dai skip direct la conținutul clipului dacă reclamele nu te interesează.
Cei de la Google cred că e mai bine pentru tine, ca utilizator, să vezi câte două reclame una după alta, decât să-ți fie întrerupt clipul de mai multe ori, până te enervezi și ieși complet din aplicație.
Reprezentanții YouTube sunt de părere că strategia lor îți dă oportunitatea să ai cu 40% mai puține întreruperi sâcâitoare, decât dacă ți-ar fi livrate cu forța mai multe reclame.
Regula ar fi valabilă doar în cazul clipurilor mai lungi, care permit un astfel de conținut publicitar. Asta ar ajuta YouTube să păstreze cu 8 până la 11 procente mai mulți utilizatori unici și ar atrage cu până la 10% mai mulți agenți de publicitate.
Prin luna septembrie, YouTube a mai anunțat că vrea să introducă și reclamele verticale, ca să fie în trend cu ceea ce se dă deja pe Instastories sau Facebook Stories.