Western Digital a lansat hard disk-ul cu cea mai mare capacitate din toate timpurile
Este puțin probabil să ai nevoie de atât de mult spațiu liber, dar cei de la Western Digital au anunțat de curând cel mai mare hard disk din lume, din perspectiva capacității de stocare.
Cei de la Western Digital au fost din totdeauna înaintea concurenței, când vine vorba de cercetare și dezvoltare în domeniul mediilor de stocare. Tot ei au achiziționat câteva companii de renume din industrie pentru a-și întări portofoliul de patente și tehnologii menite să faciliteze depășirea unor recorduri precum cel anunțat în această dimineață.
Timp de aproape un an cel mai generos hard disk creat vreodată a fost de 14 TB. Recordul respectiv a fost depășit de Western Digital prin lansarea modelului de mai jos cu numele de cod Ultrastar DC HC620. După cum se poate vedea în poză, dacă banii nu sunt o problemă, îl poți achiziționa cu capacitatea suprinzător de mare de 15TB.
Cei de la SlashGear au publicat primele detalii despre această performanță tehnologică pe care nu o vom uita prea curând. În mod previzibil, nu ar trebui să dureze prea mult până când vom vedea o altă lansare record în domeniul stocării, dar pentru un moment, acesta este liderul.
Noul Western Digital Ultrastar DC HC620 a atins această performanță impresionantă, printre altele, cu ajutorul tehnologiei proprietare HelioSeal. Deși ar trebui să nu fie imposibil să pui mâna pe el, hard disk-ul este promovat pentru utilizare mai ales în mediul Enterprise. Tocmai din acest motiv poartă sigla Data Center Drive.
Ca un scurt istoric al recordurilor din domeniu, primul hard disk de 14TB a venit tot de la Western Digital în 2017. Seagate a lansat un hard disk de 14TB în 2018, în urmă cu câteva luni. În teorie, oficialii Seagate au făcut o promisiune legată de un HDD de 16TB menit pentru lansare în acest an, dar respectivul proiect nu pare să se mai fi concretizat.
Western Digital nu a făcut public prețul de achiziție sau data la care vei putea cumpăra noul HDD HC620. Respectivele detalii sunt oricum irelevante, având în vedere că este puțin probabil să se comercializeze pe canale obișnuite către clienții business.