Vodafone, amendată din vina Telekom, după reclamația unui client Digi
Vodafone a fost amendată de către Protecția Consumatorului, însă vina pentru situație aparține celor de la Telekom, iar plângerea a fost făcută de un client Digi.
ESTE BLACK FRIDAY, IAR AICI GĂSEȘTI O LISTĂ CU CELE MAI BUNE PRODUSE LA EMAG, FLANCO, PCGarage ȘI CELE MAI MARI REDUCERI!
În luna aprilie, OPC a amendat Vodafone România cu suma de 10.000 de lei, pentru că nu a informat un client cu privire la o situație specială. Orădeanul și-a portat numărul de la Digi, iar Vodafone nu l-a înștiințat că nu poate fi apelat și nu poate primi SMS-uri din rețeaua Telekom.
Problema era cunoscută încă din vara lui 2017. La vremea aceea, Telekom începea un proces de îmbunătățire a sistemelor. În mai 2018, Vodafone a contestat sancțiunea, dar în primă instanță a pierdut.
În data de 5 ianuarie 2018, orădeanul a încheiat cu Vodafone un abonament, iar o lună mai târziu, a reclamat la OPC faptul că operatorul a aprobat cererea sa de portare dinspre Digi Mobil, cu toate că știa că respectivul nu poate fi apelat și nu poate primi SMS-uri dinspre rețeaua Telekom. La momentul portării, clientul nu a fost informat cu privire la aceste probleme între rețelele Vodafone și Telekom.
În aprilie, Vodafone a fost amendată cu 10.000 de lei conform legii 367/2007, cu privire la combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația acestora cu consumatorii. Vodafone a afirmat că un reprezentat al serviciului de relații cu clienții l-a înștiințat pe orădean că problema Telekom este cunoscută, dar și că ANCOM a fost notificată cu privire la asta.
Disfuncționalitățile Telekom au dus și la aplicarea unei sancțiuni operatorului, în noiembrie 2017, ca urmare a sesizărilor făcute de Vodafone. La acea vreme. 1.232 de numere de telefon nu fuseseră portate, iar alte 4.941 aveau întârziere la portare.