Încă o vedetă amendată că nu a promovat un gadget pretențios

Încă o vedetă amendată că nu a promovat un gadget pretențios
08:32 04.11.2018

Cei de la Snapchat au dat în judecată o vedetă pentru că nu și-a respectat contractul de a promova ochelarii Spectacles, cu camere integrate în colțurile lentilelor.

În urmă cu câteva zile, detaliam un proces din Rusia în care o vedetă a plătit o sumă foarte generoasă pentru că a folosit un iPhone X, când era contractată să utilizeze doar Samsung. Situația a fost și mai penibilă, în contextul în care, în cadrul unei emisiuni televizate, vedeta a încercat să-și ascundă iPhone-ul într-o manieră ineficientă folosind o foaie de hârtie.

Pentru că un număr mare de producători de gadgeturi își asociază brandul cu vedete, nu ar trebui să vină ca o surpriză faptul că numărul proceselor de genul celui de mai sus se întețesc. Cel mai recent caz s-ar putea să coste scump un influencer de pe Instagram care a fost contractat să promoveze ochelarii smart Spectacles de la Snap Inc.

Ca referință, fusese contractat să-i poarte în public și, implicit, să-i promoveze într-o formă naturală, fără artificii. Din păcate pentru Luke Sabbat, nu a fost foarte eficient în a-i purta și se confruntă cu un proces intentat de autoritatea contractantă. Conform redactorilor Variety, PR Consulting Inc. se află în spatele procesului pentru a reprezenta interesele Snap Inc.

În documentul semnat de Luke Sabbat se menționa foarte clar că trebuie să posteze trei Stories pe Instagram și o postare obișnuită în care să aibă ochelarii Spectacles pe ochi. Nu s-a întâmplat. Sabbat s-a rezumat la a posta o singură dată în feed-ul lui de Instagram și un Instastory. Problema este că nici măcar respectiva postare nu a fost trimisă în prealabil pentru aprobare la compania de PR care l-a angajat. În plus, ar fi trebuit să se prezinte la săptămâna modei de la Milano sau de la Paris cu ochelarii pe ochi, dar nici asta nu s-a întâmplat.

Pentru nerespectarea termenilor contractului, PR Consulting speră să recupereze suma inițială de 45.000 de dolari pe care au plătit-o influencerului și alți 45.000 de dolari în pagube.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI