Reclamele de care nu poți scăpa pe YouTube vor fi mai dese
YouTube continuă să facă cea mai mare parte a profitului din reclame. Din păcate, de cele mai multe dintre ele, nu vei mai putea să scapi.
Serviciul de streaming YouTube este oferit utilizatorilor în mai multe formate. Dacă vrei să nu ai parte de niciun fel de reclame, pe niciunul dintre dispozitivele tale, te poți arunca la plata unui abonament lunar pe YouTube Red. Pentru că cei mai mulți internauți optează însă să se bucure de YouTube gratuit, oficialii din spatele serviciului de streaming caută noi mijloace prin care să-ți servească reclame.
Numărul celor care postează conținut video pe YouTube este mai mare ca niciodată. Mulți dintre ei speră să facă bani din asta și au făcut primii pași în această direcție. Cei mai mulți însă sunt doar consumatori de video sau streameri.
Din totdeauna, consumatorii de YouTube au fost nevoiți să tolereze reclame la începutul multora dintre clipurile pe care le vizionează. De obicei, reclamele cu pricina sunt însoțite de butonul skip pe care îl poți folosi pentru a întrerupe o reclamă după câteva secunde.
Pe de altă parte, există și reclame de 10 – 15 secunde peste care nu poți trece fără să le vizionezi. Conform schimbărilor anunțate de oficialii platformei americane, reclamele de neocolit vor deveni semnificativ mai dese.
În mod previzibil, reclamele peste care nu poți să sari sunt semnificativ mai profitabile decât cele pe care le poți întrerupe cu skip. În trecut, acelea nu puteau fi integrate în clipuri de către un număr mare de creatori, dar oficialii YouTube au dezvăluit că orice persoană care a postat ceva online poate monetiza acel ceva prin reclame fără posibilitatea de skip.
Schimbările referitoare la politica de reclame vor începe să fie implementate de săptămâna viitoare. Creatorii de conținut eligibili vor primi o notificare prin care li se atrage atenția că pot asocia noul tip de reclame clipurilor postate anterior pe platforma celor de la Google.
Prin această măsură, YouTube speră că va ajuta vloggerii să câștige mai mulți bani și, în final, să nu treacă la vreun serviciu de streaming concurent.