OnePlus 6: recordurile depășite de cel mai așteptat telefon al chinezilor
Nu s-a lansat de mult timp, dar OnePlus 6 a reușit deja să facă valuri în industrie și să câștige mai mulți fani decât orice alt telefon lansat de compania chinezească în trecut.
Este foarte dificil să te mai entuziasmezi la un smartphone nou în 2018, mai ales când întâlnești similarități de design și funcționalitate la multe dintre telefoanele de top ale companiilor din fiecare colț al mapamondului. Cu toate acestea, există câteva dispozitive care reușesc să iasă în fața concurenței și să se vândă surprinzător de bine. Un astfel de gadget este recent lansatul OnePlus 6.
Chinezii de la OnePlus au anunțat de curând performanța deosebită atinsă de cel mai nou terminal din portofoliul companiei. OnePlus 6 a depășit un milion de unități comercializate în mai puțin de o lună. Mai precis, nu a avut nevoie decât de 22 de zile pentru atingerea acelui prag. Este important de reținut că vorbim de smartphone-uri care au ajuns la utilizatori, nu de exemplare care au fost livrate către depozitele magazinelor.
”Înainte să lansăm OnePlus, am avut grijă întotdeauna să ne ascultăm cu atenție utilizatorii și să livrăm smartphone-uri care combină designul și performanța. OnePlus 6 este cel mai echilibrat terminal al nostru , combinând stilul și viteza pentru o experiență unică. Abordarea noastră a fost răsplătită atât de clienții care au revenit, cât și de către clienți noi. Suntem recunoscători comunității OnePlus că OnePlus 6 s-a vândut mai repede decât orice alte telefon al nostru.” CEO-ul Pete Lau și-a manifestat entuziasmul pentru performanța OnePlus prin intermediul câtorva propoziții incluse într-un comunicat de presă.
Ca referință, OnePlus 5 și OnePlus 5T, fostele vârfuri de gamă ale brandului au avut nevoie de aproximativ trei luni pentru a depăși pragul de un milion de unități. În privința variantelor de OnePlus 6 care s-au vândut cel mai bine, modelul cu 256GB de memorie internă se pare că se află în top preferințelor. La lansarea OnePlus 6 au stat la coadă nu mai puțin de 15.000 de oameni la 26 de magazine din 11 țări de pe întregul mapamond.
Față de anii trecuți, OnePlus tinde să devină un brand din ce în ce mai relevant în piață și în mentalul colectiv. În atingerea acestui scop, au ajutat parteneriate cu operatori noi din Suedia – Telia, Danemarca – Three, Olanda – Belsimpel și Franța – Bouygues. Posibilitatea achiziției dispozitivului de pe Amazon în Italia, Germania, Franța și Spania reprezintă un alt atu important.