God of War 2018 trebuia să se desfășoare în Egipt
Jocul God of War al celor de la Sony a fost lansat de câteva luni, dar aflăm în continuare detalii referitoare la procesul de dezvoltare.
God of War este una dintre cele mai vechi și mai profitabile francize exclusive din portofoliul Sony. Primul joc din serie a fost lansat pe PlayStation 2, dar au urmat iterații pentru PSP, PS Vita, PS3 și PS4. Până la titlul lansat în 2018, povestea celorlalte a fost ancorată în mitologia greacă.
Pentru noul joc însă, regizorul și producătorul Cory Barlog și-a dorit o poveste complet nouă. Din acest motiv, deși au existat câteva concepte bătute în cuie încă din primul moment, precum colaborarea dintre tată și fiu, locația efectivă a aventurii și elementele de mitologie au fost stabilite mult mai târziu.
Mai multe detalii despre modul în care a evoluat God of War, pe parcursul celor cinci ani de dezvoltare, au fost oferite de Cory Barlog în cadrul conferinței Devcom 2018, conform celor de la Gamesource. În acel context, regizorul a expus și alte contexte care s-ar fi putut afla la baza poveștii spuse în God of War.
În stadiile incipiente de dezvoltare, pe lângă mitologia nordică, s-a sugerat mitologia incașă, egipteană și hindusă. În final, după lungi tratative, discuția s-a rezumat la mitologia nordică și egipteană. Aparent, o parte din joc a fost creată în ambele situații.
Din acest motiv, există și imaginea de mai sus cu personajul central și fiul său în deșert, în conflict cu un sfinx și o piramidă în zare.
Nu este exclus să aflăm vreodată cum ar arăta un God of War în Egipt, dar, în final Barlog a decis că mitologia nordică se pretează mai bine pentru povestea pe care o dorește spusă. Având în vedere succesul incredibil al jocului din ultimele luni, este foarte probabil ca decizia să fi fost una inspirată.