Galaxy Note 9 a explodat și se reflectă într-un proces costisitor pentru Samsung

Galaxy Note 9 a explodat și se reflectă într-un proces costisitor pentru Samsung
08:08 17.09.2018

Un Galaxy Note 9 a explodat în urmă cu câteva zile, iar posesoarea aparatului i-a dat în judecată pe cei de la Samsung pentru experiența traumatizantă.

Samsung a lansat de curând Galaxy Note 9. Noul telefonul de top al companiei era menit să salveze încasările sud coreenilor pe 2018, în contextul în care, Galaxy S9 se pare că nu a încântat foarte mulți utilizatori. Din păcate, faptul că a explodat un exemplar, s-ar putea să afecteze un pic încrederea în gadgetul de aproximativ o mie de euro.

În urmă cu câțiva ani, Galaxy Note 7 a explodat în masă. Acela a fost cel mai mare scandal mediatic prin care a trecut Samsung în ultimul deceniu și i-a costat foarte scump. De asemenea, până la momentul respectiv, nu s-a mai întâmplat ca un producător de mobile să retragă de pe piață milioane de exemplare. Deși este puțin probabil să se întâmple același lucru cu Galaxy Note 9, precedentul a fost creat.

Diane Chung este un agent de imobiliare din Statele Unite ale Americii. În urmă cu câteva zile, a inițiat un proces împotriva Samsung într-un tribunal din SUA. Motivul procesului a constat în faptul că telefonul ei Galaxy Note 9 a explodat din senin. Detaliile evenimentului pot fi desprinse din plângerea înaintată către tribunal.

Diane se afla într-un lift în momentul în care telefonul ei a devenit foarte fierbinte. În acel moment, a încetat să-l mai utilizeze și l-a strecurat în poșetă. Imediat după, a auzit un fluierat și un scheunat, urmat de o cantitatea semnificativă de fum dens. Și-a aruncat pe jos în lift tot ce avea în poșetă și s-a ars la mână în momentul în care a pus mâna pe telefon. Când s-au deschis ușile de la lift, i-a dat un picior telefonului. Aparatul a continuat să ardă până când cineva la prins cu o bucată de material textil și l-a băgat într-o găleată cu apă.

Posesoarea telefonului speră la niște despăgubiri semnificative din partea Samsung, pentru că întreaga experiență a fost traumatizantă și nu și-a mai putut contactat clienții. În plus, tot ce avea în poșetă s-a distrus. Un oficial Samsung le-a spus celor de la New York Post  că este primul raport de acest fel pe marginea Galaxy Note 9.

loading...