14 aug. 2018 | 11:15

Facebook începe să ia în serios live-urile pe rețeaua socială

ACTUALITATE
Facebook începe să ia în serios live-urile pe rețeaua socială

Facebook a anunțat că a cumpărat un startup numit Vidpresso. Acest lucru ar trebui să te intereseze, deoarece noua achiziție îți va face viața mai ușoară când transmiți live pe rețeaua socială.

În viitor, chiar și amatorii vor putea adăuga elemente de interactivitate în clipurile lor. Utilizatorii vor putea să creeze sondajae, vor putea afișa comentarii pe video, dar și alte elemente de la Facebook, Twitter sau Periscope.

Obiectivul acestei mișcări a Facebook este acela de a oferi creatorilor de conținut video de pe platformă uneltele pe care și media tradițională le are astfel încât aceștia să facă clipuri video de calitate păstrându-și autenticitatea.

Achiziția este puțin ciudată, deoarece un reprezentant al Facebook a spus că a fost cumpărată tehnologia și echipa de șapte persoane, dar nu și compania Vidpresso. Suma pentru care acest lucru s-a întâmplat nu a fost dezvăluită, dar probabil nu s-au aruncat cu foarte mulți bani.

Vidpresso a strâns doar 120.000 de dolari de la Y Combinator în 2014 și ceva bani de la câțiva investitori de tip angel.

Totuși, în 2016, reprezentanții companiei le spuneau posibililor angajați că firma este profitabilă și că nu vor vinde decât pentru o sumă uriașă, precum cea primită de WhatsApp. Deci, fie cei de la Vidpresso nu au cerut foarte mult, fie Facebook a băgat mâna adânc în buzunare.

Startup-ul are clienți ca BuzzFeed, Turner Sports, TED sau NBC. Aceștia vor putea să le folosească serviciile în continuare, numai că echipa va lucra din Menlo Park, Londra sau Los Angeles, locurile unde Facebook are sedii. Rețeaua socială a confirmat că cei care vor folosi Vidpresso nu vor plăti pentru aceste servicii, dar rămâne de văzut cât timp va dura asta.

Pe Facebook Live s-au realizat peste 3,5 miliarde de transmisii în direct. Interacțiunile cu acestea sunt de șase ori mai mari decât cu clipurile înregistrate.