Când e Black Friday 2018: eMAG a anunțat ziua cu cele mai multe reduceri
Black Friday 2018 ar trebui să vină cu și mai multe reduceri, și mai multe magazine decât în 2017. eMAG a anunțat când va derula campania sa pentru Black Friday.
În principiu, Black Friday 2018 poate fi organizat de orice magazin când dorește. Singura mențiune e că eMAG, fiind cel mai mare magazin online din România, e urmat cu orice dată ar alege. De unde și interesul pentru anul acesta când va fi acea zi.
Black Friday 2018 se va desfășura pe 16 noiembrie la eMAG. Astfel, e suficient timp înainte de 1 decembrie ca mare parte din produse să fie livrate. La fel ca anul precedent, de Black Friday 2018 vei vedea în magazinul eMAG atât produsele sale, cât și produse din Marketplace.
În pregătirea acestei zile, magazinul a anunțat câteva detalii despre cum mai merge comerțul online în orice.
Cum e comerțul online pentru eMAG înainte de Black Friday 2018
eMAG a afirmat că timpul de lirare a comenzilor a scăzut. Totodată, a demontat un mit conform căruia dacă plătești ramburs, comanda vine mai repede. Nu e cazul, ajung la fel de repede, dacă nu și mai repede la plata cu cardul, că omul nu mai amână preluarea pe motiv că n-are bani.
Astfel, comenzile plătite cu cardul au fost livrate, în septembrie 2018, în 0,72 zile, pe când cele ramburs în 0,8 zile. Adică, pe scurt, în mai puțin de-o zi, în medie.
La nivel național, media este de 1,17 zile la plata cu cardul și 1,32 de zile la plata ramburs.
După Black Friday 2018, undeva la începutul lui 2019, eMAG a anunțat că va introduce plata cu cardul prin link de plată. Astfel, comanzi ramburs, dar când se apropie curierul să-ți livreze comanda primești un link pe care îl folosești ca să plătești cu cardul. Va fi un serviciu disponibil și în showroom, și la Poșta Română, ca să mai reducă timpul de așteptare.
Până în noiembrie 2019, eMAG estimează că va avea cinci milioane de produse în magazin. Deocamdată, cifra e în jurul a circa 3,5 milioane.
Ce e eMAG Pay și dulapul în care îți vor fi livrate pachetele
Dincolo de Black Friday 2018, a anunțat că lucrează și la eMAG pay. Este o soluție de plată universală pe care s-o poată folosi toate magazinele care doresc. Astfel, îți sunt datele – nume, adresă de livrare, cardul – din platforma eMAG și îți vei putea comanda din mai multe locuri, fie că vorbim de site-uri cu bilete la concerte, fie că sunt alte tipuri de produse. Contul eMAG devine astfel elementul de legătură.
La nivel de livrare produse, compania susține că va avea Express Lockers. Așa cum îi spune numele în engleză, e un dulap. Produsele sunt livrate acolo, te duci, scanezi un cod QR și ridici. Opțiunea va fi disponibilă de la 1 noiembrie.
Vor fi, în primă faza, 40 de dulapuri în puncte-cheie din București cu planul să fie 100 de puncte până la finalul anului. Dulapurile vor fi amplasate într-o zonă exterioară, accesibile pentru client, cu program 24/7. Iar când ajunge coletul, primești notificare prin SMS.
Un fapt divers demn de menționat înainte de Black Friday 2018 e că magazinele românești din Marketplace au început să vândă în Bulgaria sau Ungaria prin platformă. Asta fără să se extindă, propriu-zis, în aceste țări.
Ca ultim fapt divers: există eMAG, apoi AliExpress și Amazon. Conform lui Iulian Stanciu, director executiv, nu mai e altceva pe primele trei locuri.