Va deveni mult mai dificil să faci bani din reclame pe YouTube
Este foarte mare numărul celor care fac bani din reclame pe YouTube, dar în curând va scădea semnificativ numărul lor, după implementarea noilor reguli.
Prin intermediul unui nou document publicat zilele trecute de cei de la YouTube, aflăm noul set de restricții și limitări pe care trebuie să le aibă în vedere creatorii de conținut. Ideea de bază este cât se poate de simplă. Toți cei care vor să facă bani din reclame pe YouTube, vor avea un pic mai mult de muncă și vor fi nevoiți să evite un amalgam de subiecte.
Din documentul pe care îl puteți găsi integral aici, vă puteți da seama că cei de la YouTube încearcă să nu mai alieneze vânzătorii de reclame de pe platformă. Nu de alta, dar în trecut a devenit evident în mai multe situații că unele clipuri cu conținut ofensator sau rasist generau bani din reclame pe YouTube și multe companii nu au fost încântate. Audi, L`Oreal și Guvernul Britanic sunt doar câteva exemple de entități care au decis să nu mai aibă parte de promovare pe YouTube în luna martie a acestui an din cauza clipurilor ofensatoare pe care le erau afișate reclamele.
Conținutul extremist, încărcat de ură și mesaje violente nu va dispărea niciodată de pe YouTube, iar oficialii Google nu și-au propus așa ceva. În schimb, trebuie să aibă grijă ca acel tip de conținut să nu genereze profit pentru a-l încuraja pe creator.
Din câte se pare, noul set de reguli și-a atins deja efectul dorit și a atras înapoi câteva companii care s-au retras de curând de pe YouTube. În plus, aceleași companii vor putea să fie mult mai precise în a decide tipul de conținut cu care vor să fie asociați. În cadrul Creator Academy, cei de la YouTube au anunțat un nou curs menit să ajute creatorii de conținut să atragă vânzătorii de reclame.