Ieftin și bun: Serviciul de streaming al Disney va concura agresiv cu Netflix
Disney lucrează de ceva timp la propriul serviciu de streaming și, din câte se pare, va fi un concurent serios pentru Netflix, chiar și fără conținut la fel de mult.
Din ce în ce mai mulți internauți au renunțat la televiziunea tradițională în favoarea serviciilor de streaming. Deși pirateria continuă să fie o problemă la scară globală, cu cât vom vedea mai mult alternative legale și la prețuri accesibile, mulți dintre noi vor ajunge să dea bani pe conținut. Nu de alta, dar mersul la cinema continuă să fie un hobby foarte profitabil pentru marile studiouri de producție. Cu alte cuvinte, celor mai mulți dintre noi nu li se pare neapărat absurd să dea bani pe un film.
La ora actuală, cel mai popular serviciu de streaming este Netflix, cu sute de milioane de abonați din fiecare colț al mapamondului. Există însă câteva alternative mai mult decât decente și nu vor face decât să se înmulțească. Disney este ultimul gigant de la Hollywood care a început să ofere detalii despre propriul serviciu de streaming. În contextul în care are francize precum Marvel sau Star Wars în portofoliu, este evident că nu va reprezenta o problemă calitatea conținutului.
Din păcate, mai avem mult de așteptat până când viitorul serviciu de streaming al Disney va fi disponibil online. Cel mai probabil, va avea parte de o lansare în 2019. O dată exactă nu a fost momentan comunicată, dar măcar știm că nu va fi foarte scump. Folosind ca referință prețul de aproximaitv 10 euro pe lună practic de Netflix, serviciul Disney va fi semnificativ mai ieftin.
Informația pe marginea acestui subiect a fost confirmată de CEO-ul Disney. Bob Iger a insistat pe faptul că prețul substanțial mai mic decât abonamentul la Netflix va avea legătură cu faptul că volumul de conținut va fi mult mai mic. Va fi într-adevăr vorba de conținut de foarte bună calitate, dar numărul efectiv de titluri disponibile la început va reprezenta o parte infimă de titluri comparativ cu Netflix. Când va crește volumul de conținut, probabil va crește și prețul.