Lenovo își respectă promisiunea: lansează un telefon cu Android „curat“
După ce au anunțat că vor renunța să mai personalizeze experiența Android de pe smartphone-urile companiei, cei de la Lenovo au lansat K8 Note.
Din momentul în care Lenovo a achiziționat Motorola în urmă cu câțiva ani, foarte mulți au fost convinși că gigantul chinez va renunța să mai lanseze smartphone-uri sub brand propriu. În definitiv, terminalele asiaticilor nu s-au vândut niciodată foarte bine și nu prea s-ar fi justificat investiția în marketing. Se pare însă că oficialii Lenovo nu sunt descurajați de vânzările diviziei de mobile și tocmai au anunțat că vor implementa o schimbare importantă în toate dispozitivele lansate de acum înainte.
În urmă cu câteva zile, Lenovo a anunțat că nu va mai personaliza experiența Android de pe dispozitivele sale. Asta înseamnă că telefoanele vor veni la pachet cu o versiune curată a sistemului de operare creat de Google. În plus, pentru că SO-ul nu va mai trece printr-o etapă de personalizare a interfeței, actualizările s-ar putea să ajungă mai repede la utilizatori, iar viața inginerilor companiei s-ar putea să devină subit mai ușoară. Nu în ultimul rând, cumpărătorii vor fi mai fericiți, pentru că și-au dorit din totdeauna să scape de teme inutile care nu fac decât să îngreuneze aparatele mainstream și entry-level.
Pornind de la această premisă, Lenovo tocmai a anunțat Lenovo K8 Note, un telefon mainstream construit în jurul unui panou Full HD cu un display LCD IPS. Gadgetul ascunde la interior un SoC MediaTek Helio X23 cu 3GB sau 4GB RAM în funcție de preț. Capcitatea de memorie internă va varia de asemenea în funcție de buget de la 32 până la 64GB. Pe spate, dispozitivul are două camere camere, una de 13 megapixeli asistată de o a doua de 5 megapixeli. Pe partea din față, există un senzor de 13 megapixeli. Un cititor de amprentă și un acumulator de 4000 mAh completează pachetul.
Lenovo K8 Note vine preinstalat cu Android 7.1.1 și va avea un preț de achiziție de aproximativ 185 de euro. Momentan se comercializează prin intermediul Amazon India, dar ar trebui să ajungă și în alte colțuri ale mapamondului.