Facebook își propune să modifice modul în care vizualizăm conținutul online

Facebook își propune să modifice modul în care vizualizăm conținutul online
Ioana Bîrsan
14:26 14.02.2017

Dacă te-ai obișnuit cu schimbările pe care cei de la Facebook le-au implementat în ultima perioadă, aceștia își propun să modifice interfața și să schimbe modul în care ne-am obișnuit să vizualizăm conținutul online.

Aparent celor de la Facebook le plac ferestrele pentru conversațiile private atât de mult, încât au decis să le încerce și în cazul postările prietenilor tăi din listă, conform Cnet. Rețeaua socială propune implementarea unei noi funcții care va trimite anumite postări în josul paginii, acestea putând fi deschise și vizualizate în același mod ca mesajele primite de la un prieten de pe Facebook.

Dacă consideri că această opțiune nu ar face decât să te încurce în activitatea ta zilnică, lucrurile nu stau chiar așa. Ea se poate dovedi a fi foarte utilă și nu ocupă prea mult din spațiul existent pe ecran, plus că ai posibilitatea de a îndepărta fereastra, asemenea uneia de chat sau poți anula primirea notificărilor. De asemenea, pe lângă vizionarea conținutului afișat, aceasta îți permite să comentezi și chiar să extinzi fereastra pentru a vedea toată conversația.

După cum aflăm de la reprezentanții Facebook, opțiunea pe care o propun a fost determinată de nevoile utilizatorilor și nu este un capriciu al companiei. „Am auzit de la utilizatori că și-ar dori o modalitate mai simplă de a participa la conversațiile dintr-o anumită postare, în timp ce au acces la News Feed, astfel, testăm o nouă opțiune care deschide o fereastră atunci când cineva comentează la o postare de-ale tale, când răspunde unor comentarii scrise de tine sau când te etichetează într-o postare”, afirmă unul dintre reprezentanții companiei.

Nu toți utilizatorii rețelei de socializare vor putea lua parte la testarea acestui produs. De cele mai multe ori Facebook testează funcțiile pe care vrea să le implementeze pe un procentaj mic din totalul de utilizatori (acesta fiind de aproximativ două miliarde), iar dacă aceștia sunt mulțumiți de rezultate, abia atunci compania va face disponibil produsul pentru toți.

loading...