Doom pentru PC va fi cea mai versatilă variantă
Chiar dacă va fi lansat simultan atât pe PC, cât și pe Xbox One sau PlayStation 4, Doom pe computer va oferi un nivel sporit de flexibilitate jucătorilor din mai multe puncte de vedere.
Avantajul unei console în fața unui PC, este că jocurile pentru PlayStation sau Xbox se vor comporta în permanență impecabil. Astfel, vor putea fi jucate cu detalii maxime, fără nici un fel de investiție ulterioară, pentru o perioadă foarte lungă. Din păcate, există limitări în privința puterii de procesare grafică a unei console, iar moddingul, aproape niciodată, nu este posibil.
În altă ordine de idei, limitările versiunii pentru console a unui joc variază foarte mult de la titlu la titlu. Din acest motiv, cei de la Bethesda, printr-un comunicat de presă, au vrut să elimine orice dubiu în legătură cu iminentul Doom. Cum era de așteptat, dacă aveți o fascinație pentru controale avansate, posibilitatea ajustării detaliilor grafice și nu numai, ar fi bine să vă luați jocul de pe Steam. În definitiv, nici un element din lista de mai jos nu va putea fi personalizat de utilizatorii de console, indiferent dacă vorbim de Xbox One sau PS4. Inițial, se credea că va fi vorba doar de un framerate deblocat, dar nu este deloc așa. ,,În plus, versiunea de PC a Doom va include un set comprehensiv de opțiuni avansate pentru randare și gaming ce vor permite jucătorilor să ajusteze experiența în sus sau în jos în funcție de preferințele personale și proporțional cu abilități hardware.” Unele dintre opțiuni includ ajustarea calității surselor de lumină, calitatea umbrelor și a particulelor, calitatea efectului de motion blur, lens flare, etc.
Per ansamblu, Doom ar trebuie să fie un joc spectaculos, dar dacă nu aveți un PC cu o configurație hardware de actualitate, veți avea posibilitatea să tăiați o mare parte din efecte pentru a vă bucura de o experiență de gaming fluidă. Doom se va lansa pe 13 mai.