18 nov. 2014 | 21:40

eMAG te vrea client de Black Friday. Care sunt atuurile companiei

ACTUALITATE
eMAG te vrea client de Black Friday. Care sunt atuurile companiei

Black Friday 2014 se desfășoară pe 21 noiembrie. eMAG i-a fixat deja data, reducerile sunt pregătite, depozitul e organizat și mai sunt așteptați doar cumpărătorii. Cel mai mare retailer online oferă acum cinci motive pentru care ar trebui să vă faceți cumpărăturile de acolo.

Black Friday eMAG

În primul rând, trebuie menționat că eMAG a lansat, în 2011, conceptul de Black Friday pe piața din România și organizează evenimentul celor mai mari reduceri din an pe parcursul unei singure zile, adică 21 noiembrie. 

eMAG, de Black Friday 2014, estimează vânzări de aproximativ 150 milioane de lei, iar pentru asta s-au făcut eforturi considerabile. „În spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori și investiții mari în infrastructura logistică și IT”, explică Iulian Stanciu, director general eMAG.

Dacă informațiile de mai sus nu v-au convins că merită măcar să aruncați un ochi pe site-ul eMAG de Black Friday, compania a decis să-și sublinieze atuurile, într-un comunicat remis playtech.ro.

Cinci motive să cumperi de la eMAG de Black Friday

Cel mai atrăgător aspect al listei realizate de către reprezentații eMAG este, pentru mine, livrarea în maximum șase zile. Cei care au mai achiziționat reduse la preț redus, de Black Friday, în anii precedenți, de la anumiți comercianți, au fost nevoiți să aștepte chiar mai mult de două săptămâni pentru a intra în posesia produselor.

Un alt aspect important este faptul că veți putea face cumpărături chiar și de pe smartphone. Într-o perioadă în care telefoanele inteligente au devenit mai folosite decât computerele, este de lăudat faptul că cel mai mare retailer online din România s-a gândit să ofere soluții pentru mobil în ziua cu cele mai mari reduceri din an.

Vă las pe voi să descoperiți restul motivelor în lista de mai jos:

1. Pe 21 noiembrie, la eMAG are loc cel mai mare Black Friday de până acum.  Reducerile sunt aplicate la 450.000 de produse incluse în cea mai diversificată gamă din istoria retailerului online, de la IT și telefoane mobile, la auto și home&deco.

2. Vei avea produsele comandate în cel mult șase zile. Pentru a pregăti comenzile, 240 de oameni vor lucra 24 h din 24 h, iar fluxul de livrare al acestora va fi de 150 de camioane pe zi.

3. Reducerile aplicate produselor incluse în oferta de Black Friday sunt de până la 75%, în valoare totală de 75 de milioane de lei. Este cea mai mare reducere totală aplicată până acum.

4. Poți profita din plin de confortul oferit de shoppingul online de oriunde și oricând pentru că și de Black Friday vei putea plasa comenzi de pe smartphone-ul tău.

5. Ca în fiecare an, eMAG pregătește o supriză. Anul acesta promite să fie de proporții. Doar un hint: anul trecut, eMAG a vândut autoturisme în Black Friday.