Nokia, in campanie de marketing neortodoxa impotriva Apple – Smartphone Beta Test
Nokia impreuna cu Microsoft au declansat campania Smartphone Beta Test. Argumentul campaniei ar fi ca unii producatori de smartphone-uri cred ca mai bine faci reclama impotriva unui alt produs, al altei companii, decat sa investesti in a-ti promova propriul produs.
Nokia incearca sa atraga atentia asupra faptului ca iPhone-ul are defecte, cu cateva zile inainte de lansarea noului Nokia Lumia 900 cu Windows Phone, plecand de la afirmatia „Daca ai crezut vreodata ca smartphone-ul tau nu este cum ar trebui, ai avut dreptate”.
Folosind 3 clipuri postate pe YouTube de catre utilizatorul SmartphoneBetaTest, pe care le puteti vedea integrate mai jos, compania finlandeza afirma fara prea mult loc de interpretare ca Apple isi trateaza angajatii ca pe niste beta-testeri.
Desi in clip nu este sugerata nici o alternativa la smartphone-ul defectuos, in descrierea clipurilor figureaza adresa www.smartphonebetatest.com – un website cu elemente de design metro care aminteste intr-un mod extrem de evident de Windows Phone. Pe acelasi website exista si un timer care va ajunge la zero in momentul in care se va lansa pe reteaua AT&T noul Lumia 900.
Microsoft si Nokia pariaza teribil pe acest dispozitiv si au investit incredibil de multi bani in campania care-i inconjoara lansarea.
Personal, cred ca ar fi putut sa faca altceva pentru a stimula adoptia noului terminal Lumia si a platformei Windows Phone, in general. Aveti alte pareri?
Death Grip
Outside