19 nov. 2015 | 13:52

Black Friday 2015: românii, mai interesați decât anul trecut de reduceri

ACTUALITATE
Black Friday 2015: românii, mai interesați decât anul trecut de reduceri

Cu ocazia Black Friday 2015, aproape o treime din români ar putea să-și achiziționeze produse noi.

Românii din mediul urban, cu acces la internet, sunt mai atrași anul acesta de reducerile de Black Friday, arată un studiu realizat de iSense Solutions. Ponderea celor care intenționează să achiziționeze produse cu această ocazie a crescut semnificativ de la 28%, în 2014, la 34%, în 2015. În continuare, bărbaţii sunt mai interesaţi de evenimentul din 20 noiembrie, 42% dintre aceştia aşteptând să profite de reducerile de Black Friday 2015, faţă de 27% dintre femei.

Aici găsiți tot ce trebuie să știți despre Black Friday 2015, în format live text, iar în acest articol, puteți vedea cateva produse bune de evitat.

După cum era de așteptat, televizoarele sunt și de această dată cele mai căutate produse de către români. : Acestea sunt preferate la promoţii de 33% dintre români și sunt urmate de electrocasnice (31%), telefoane şi tablete (25%) şi produse IT (19%).

[related]

„Intenţiile de cumpărare de Black Friday diferă în funcție de diferitele categorii de cumpărători. Femeile vizitează site-urile cu reduceri de Black Friday în principal pentru a căuta ofertele pentru produsele electrocasnice, însă exista un interes tot mai ridicat pentru cumpărăturile online de fashion, tendință tot mai prezentă în comportamentul de cumpărare al reprezentantelor de sex feminin. Achizițiile de tehnologie rămân teritoriul bărbaților, însă tinerii apreciază tot mai mult reducerile de Black Friday la telefoane sau tablete”, afirmă Traian Năstase, Managing Partner.

Potrivit studiului, femeile îi depășesc pe bărbați în ceea ce privește achiziția electrocasnicelor  şi a articolelor de îmbrăcăminte şi încălțăminte. În același timp, cumpărătorii cu vârsta cuprinsă între 15 și 24 de ani doresc cel mai mult să cumpere telefoane sau tablete.

Femeile sunt mai interesate decât bărbații de achiziționarea online a articolelor de îmbrăcăminte/încălţăminte  și a produselor cosmetice , însă bărbații intenționează într-un procent mai mare decât femeile să cumpere online telefoane mobile şi tablete, televizoare, electronice şi foto, computere şi periferice , precum și servicii de telecomunicații şi internet. Extrem de interesant este, însă, faptul că românii apreciază review-urile altor persoane, considerându-le importante în vederea cumpărării unui produs.

Studiul a fost realizat onlinepe un eșantion de 1.011 de respondenți. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban din România, utilizatori de Internet. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

Playtech vă ține la curent cu cea mai importantă perioadă de reduceri din an. Aici afli tot despre Black Friday 2015.