În ultima vreme, WizzAir a anunțat anularea tot mai multor curse aeriene. Compania anunță că situația nu se remediază prea curând și a explicat de ce clienții sunt puși într-o asemenea ipostază. Află ce e întâmplă cu pasagerii care și-au plătit deja biletele de avion.
În această perioadă, tot mai mulți călătoresc cu avionul și este un mare haos pe aeroporturile din toată lumea, inclusiv la noi în țară. Mai multe zboruri au fost fie anulate, fie întârziate sau reprogramate și se pare că situația continuă și din luna septembrie, așa cum au anunțat oficialii.
Numărul curselor ce vor fi afectate, traseele afectate şi durata acestei măsuri nu au fost specificate de către reprezentanţii companiei. Compania low-cost a menţionat că această măsură a fost implementată ca urmare a unor inspecţii prealabile ale motoarelor GTF, solicitate de către producătorul motoarelor, Pratt & Whitney.
„Wizz Air confirmă că, din cauza verificărilor în avans ale unor motoare GTF, solicitate de Pratt & Whitney, a fost nevoită să facă ajustări în cadrul reţelei sale, rezultând în anularea unor zboruri, începând din luna septembrie.
Compania aeriană confirmă că nicio rută din România nu a fost suspendată permanent ca urmare a acestor inspecţii ale motoarelor”, au transmis, miercuri, reprezentanţii companiei.
Conform informaţiilor furnizate de sursa menţionată, reprezentanţii companiei Wizz Air au afirmat că nu au înregistrat o listă a curselor care vor fi influenţate şi nici nu au stabilit până la ce dată va fi valabilă această măsură.
De precizat că pasagerii de pe zborurile afectate au fost deja notificaţi și au de ales între returnarea a 120% din prețul biletului prin metoda inițială de plată, cash, card, depunere bancară sau reprogramarea zborului.
Cât despre cei care au cumpărat biletul printr-o agenție de turism, trebuie să contacteze compania respectivă și să stabilească alături de reprezentanți ce au de făcut.
„În cazul în care o rezervare a fost efectuată printr-o agenţie de turism, fie ea şi online, compania aeriană le recomandă pasagerilor să contacteze agenţia care deţine rezervarea, pentru a face modificările necesare”, mai spun reprezentanţii companiei aeriene.
De asemenea, Wizz Air sugerează verificarea directorului pentru mesaje nedorite în ceea ce priveşte e-mailurile legate de eventualele modificări ale programului. Unele mesaje pot intra automat în secțiunea SPAM, iar clientul nu va afla de schimbările făcute.
Compania a cerut scuze tuturor celor afectați, precizând că siguranța este cea mai importantă.