Wizz Air, veste critică de ultimă oră. Ce zboruri a suspendat din România

de: Emanuela Pană
21 07. 2020

Pe fondul pandemiei de COVID-19, compania aeriană Wizz Air și-a anulat zborurile din România către alte țări până la finalul lunii. Care sunt destinațiile în care pasagerii nu vor mai putea ajunge din cauza restricțiilor impuse pentru a limita răspândirea virusului, aflați în paragrafele următoare. Mai mult, pasagerii vor intra mai greu în posesia banilor.

Wizz Air suspendă zborurile

Compania aeriană a anunțat că suspendă zborurile către Suedia, Portugalia, Israel şi Emiratele Arabe Unite, din cauza restricţiilor de călătorie impuse de autoritățile române pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2.

Dacă Guvernul Orban nu va decide prelungirea restricțiilor, măsura va fi valabilă până în data de 31 iulie. Totodată, și zborurile către Austria au fost anulate din cauza restricțiilor impuse de această țară.

Pasagerii își vor primi mai greu banii

Cei care și-au achiziționat deja biletele în această perioadă vor primi, automat, în contul lor de client Wizz 120% din valoarea lor. Fondurile vor putea fi folosite în următoarele 24 de ore pentru a-și rezerva bilete pentru altă perioadă sau în scopul de a plăti alte sevicii Wizz.

„Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil. Clienţii vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air.

Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele“, transmite compania printr-un comunicat.