Wizz Air a făcut anunțul neașteptat. Toți românii trebuie să afle

Wizz Air a făcut anunțul neașteptat. Toți românii trebuie să afle
Wizz Air a făcut anunțul neașteptat. Toți românii trebuie să afle

Wizz Air a anunțat discount-uri de 20% pentru zboruri din România spre destinații din Grecia, Malta, Cipru, Spania și Italia. Promoția e valabilă pentru toți clienții (până la ora 23:59), iar călătoriile pot avea loc la orice dată. De asemenea, compania informează că rezervările se pot face pe wizzair.com sau prin aplicația de mobil WIZZ.

Wizz Air, anunț neașteptat. Toți românii trebuie să afle asta

Pentru a avea o măsură suplimentară de protecție, Wizz Air le recomandă pasagerilor să adauge opțiunea WIZZ Flex la rezervare. În acest fel, pasagerii își pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă și vor primi 100% din tariful inițial rambursat imediat sub formă de credit. De asemenea, pasagerii pot schimba datele și chiar rutele de câte ori doresc.

Compania Wizz Air a anunțat recent o serie de măsuri de igienizare crescute pentru a asigura sănătatea și siguranța clienților și ale echipajului, în contextul pandemie de coronavirus. Ca parte a acestor noi reguli, pe tot parcursul zborului, atât echipajul aeronavei, precum și pasagerii sunt obligați să poarte măști de protecție.

Wizz Air a făcut anunțul neașteptat. Toți românii trebuie să afle
Wizz Air a făcut anunțul neașteptat. Toți românii trebuie să afle

Avioanele Wizz Air, dezinfectate printr-un proces de nebulizare

În plus, echipajul de cabină este obligat, de asemenea, să poarte mănuși de protecție. De asemenea, aeronavele Wizz Air sunt supuse periodic unui proces de nebulizare performant cu o soluție antivirală iar, potrivit programului de curățare zilnic strict al WIZZ, toate aeronavele companiei sunt dezinfectate peste noapte cu aceeași soluție antivirală.

De asemenea, la intrarea în aeronave toți pasagerii vor primi șervețele dezinfectante. De asemenea, revistele au fost scoase din aeronavă, iar în ce privește cumpărăturile de la bord, compania încurajează pasagerii să efectueze plata prin mijloace fără contact. Pasagerii, de asemenea, sunt rugați să urmeze măsurile de distanțare fizică introduse de autoritățile locale și sunt încurajați să efectueze toate achizițiile înainte de zbor online, cum ar fi  bagaje, prioritate la îmbarcare etc., pentru a reduce la minimum orice posibil contact fizic pe aeroport.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI