Vești proaste pentru Delia, Cheloo și Mihai Bendeac. Emisiunea iUmor, aflată la zeonul cu numărul 10, a debutat duminică seară pe locul al treilea. Astfel că, emisiunea de la postul concurent, Kanal D, și anume, Survivor România, a dominat toată seara din punct de vedere al audienței, atât la nivel național, cât și urban. În ce privește postul de televiziune Pro Tv, el a câștigat publicul tânăr.
Pro TV a pus la bătaie Equalizer 2, iar în toamnă bătea iUmor cu Equalizer 1. Așadar, emisiunea iUmor, de la Antena 1 a început cu stângul acest nou sezon, iar cifrele au plasat emisiunea pe locul al treilea în ce privește audiențele. Puțin peste 1,1 milioane de telespectatori au privit, în medie, la prima ediție a emisiunii din a cărui juriu fac parte nume celebre din showbiz-ul autohton, și anume, Mihai Bendeac, Delia și Cheloo, potrivit paginademedia.
Însă iată ce emisiunea Survivor România 2021, de la Kanal D, reușește să își mențină publicul, ajungând să fie urmărită duminică seară de peste 2 milioane de telespectatori. Acest show este prezentat de Daniel Pavel, iar emisiunea nu a avut rival în țară sau la orașe, dar, cu toate acestea, și-a pierdut publicul tânăr pe propriul interval, dar și pe intervalul emisiunii iUmor. Lider pe comercial cu producțiile Equalizer 2 și ”O simplă favoare” a fost duminică postul de televiziune Pro TV. Dar iUmor debuta în toamna anului trecut chiar cu cifre mai slabe decât în prezent, în timp ce pe Pro TV rula Equalizer. Doar că diferența este că iUmor reușea atunci un loc mai bun, poziția a doua pe două trageturi, în situația în care pe atunci Kanal D avea emisiunea Roata norocului.
La nivel Național, iUmor a ocupat locul 3, cu puțin peste 1.1 milioane de telespectatori, în timp ce liderul absolut la nivel de țară a fost Kanal D cu emisiunea Survivor România, urmărită de 2.176.000 de telespectatori, în medie. Pe locul 2 s-a aflat Pro TV, care a avut 1.603.000 urmăritori.
La nivel Urban, iUmor a fost tot pe locul 3, având 604.000 de telespectatori. Prima poziția a fost ocupată tot de Kanal D, post la care s-au uitat cca. 932.000 de telespectatori, iar poziția a doua a fost ocupată de Pro TV, care a înregistrat 862.000 de urmăritori.
La nivel Comercial, emisiunea de aseară a fost urmărită de 292.000 de tineri, ocupând astfel tot poziția a treia. Pe prima poziție, de data aceasta, s-a aflat însă PRO TV, care a atras nu mai puțin de 396.000 de telespectatori, duminică seara. Survivor România a ocupat poziția a doua pe acest segment de public, cu 369.000 de telespectatori tineri.