Veste uriașă pentru mii de șoferi. Se întâmplă chiar în weekend

Mugur Mihăescu, noul consilier al Gabrielei Firea. Cum a ajuns, de fapt, “Garcea” la Primăria Capitalei

Un pas important pentru pentru un trafic mai lejer și mai rapid între nordul și sudul Bucureștiului. A fost finalizat un proiect început acum câțiva ani.

Veste uriașă pentru mii de șoferi. Se întâmplă chiar în weekend

În urmă cu 10 ani, în timpul mandatului lui Sorin Oprescu au început lucrările la pasajul Nicolae Grigorescu. Șantierul avea termen de finalizare la sfârșitul anului 2012, dar lucrarea a fost blocată circa patru ani deoarece Consiliul General al Municipiului București nu a aprobat exproprierile. Acestea fiind estimate la o valoare de 35 milioane de lei. În anul 2016 lucrările au fost deblocate dar s-au blocat din nou în 2018 datorită cablurilor de înaltă tensiune.

Străpungerea Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu a presupus lărgirea la trei benzi pe sens, construirea unui pasaj peste Dâmbovița și a doua poduri la nivelul solului peste râu.Acest proiect are o lungime totală de 2,4 kilometri, numai podul de 141 de metri fiind cel mai lung existent peste râul Dâmbovița.  La prima Etapă lucrările au costat aproape 20 de milioane de euro și au fost realizate de asocierea Delta ACM – Eurovia – Search.

Mașini care trec prin pasaj
Veste uriașă pentru mii de șoferi. Se întâmplă chiar în weekend

Declarația Primarului General

Gabriela Firea, Primarul General al Capitalei a declarat:

„sâmbătă, 11 iulie, pasajul va fi deschis traficului rutier. Lucrările au început în urma cu zece ani, dar primele intenții legate de acest proiect datează de acum 13 ani. În anul 2016, pentru acest obiectiv de investiții nu erau făcute exproprierile necesare, iar studiul de fezabilitate era prost întocmit și nu ținea cont de toate condițiile din teren. Nu s-au luat în calcul nici măcar liniile de înaltă tensiune din zonă. Am dispus recolarea tuturor rețelelor, finalizarea exproprierilor, întocmirea unui studiu de coexistența între Enel și Transelectrica și încheierea unui contract de proiectare și execuție prin care să se înalte liniile de tensiune. De asemenea, având în vedere că din proiectul tehnic lipseau semaforizarea și iluminatul public am contractat și finalizat aceste lucrări. Prin deschiderea traficului pe acest pasaj mai facem un pas în ce ne-am propus: să unim Nordul cu Sudul Capitalei”.

Noua arteră va avea o lungime de 1,3 kilometri, 6 benzi și 3 stații de autobuz. Lucrările se estimează că vor costa aproape 15 milioane de euro.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI