Veste importantă pentru clienții Kaufland România. Se întâmplă în toate magazinele din țară

Veste importantă pentru clienții Kaufland România. Se întâmplă în toate magazinele din țară
Retailerul Kaufland are planuri mari pentru 2022

Fratele mai mic al retailerul Lidl, și parte din grupul Schwarz, Kaufland România se pregătește de vacanța de 1 mai. În aceste zile compania și-a publicat noile cataloage în care clienții fideli pot găsi noile oferte pentru următoarea perioadă. Discounturi, produse noi, oferte de preț, toate într-un singur loc și pe gustul clienților.

Retailerul Kaufland are planuri mari pentru 2022

Anul 2022, cel puțin pentru Kaufland România, înseamnă un an al planurilor de expansiune la nivel național. Proiectul a fost demarat încă de anul trecut.

Acest an a  adus și situația de criză din Ucraina, iar ca răspuns la cese întâmplă în această perioadă, Kaufland România și-a propus să creeze peste 300 de locuri de muncă pentru refugiații ucraineni care doresc să rămână în România pe termen mediu sau lung. Această inițiativă vine ca răspuns la situația instabilă din regiune, având în vedere numărul tot mai mare de refugiați ucraineni în România.

În același timp, Valer Hancaș, director de comunicare și corporate affairs la Kaufland România, spune că firma are un buget de investiții de cel puțin 350 de milioane de euro pentru anul 2022. Hancaș a ma declarat că acești bani sunt destinați lucrărilor de extindere și reamenajare

Kaufland România se pregătește de minivacanța de 1 mai

În afară de proiectele deja anunțate, retailerul se pregătește intens și de minivacanța de 1 Mai. Kaufland România și-a lansat noile cataloage de oferte în care clienții fideli vor găsi o gamă variată de produse.

Fie că vorbim de produse alimentare, fie că vorbim de produse specifice vacanțelor, retailerul este gata să le ofere clienților oferte imbatabile. Începând de astăzi în toate magazinele clienții vor regăsi discounturi și oferte de prețuri reduse pentru toate produsele din cataloage.

Noile promoții, valabile de astăzi, 27 aprilie, vor fi active până pe 1 mai, când românii se pregătesc de minivacanță. Sub denumirea „Grătar Fresh la orice oră”, noua campanie este pentru toți amatorii de grătar la iarbă verde. De la produsele alimentare și până la articolele pentru grătar, toate se regăsesc în catalogul acestei săptămâni.

În magazinele Kaufland veți găsi produse cu eticheta galbenă, asta însemnând reduceri substanțiale de preț pentru produsele cu această etichetă.

În afară de reducerile amintite, dacă aveți vouchere, cu atât mai bine, le veți putea folosi la o gamă variată de produse, prezentate în noul catalog al acestei săptămâni. Voucherele pot fi, fie prin aplicația de smartphone, sau prin cardul fizic Kaufland.

Așa că urmăriți ofertele și grăbiți-vă să vă faceți cumpărăturile pentru vacanța de 1 mai.