O familie de turiști români, rezidenți în Marea Britanie, a avut parte de o experiență dezamăgitoare în timpul unei vacanțe planificate la un hotel de 5 stele, în Turcia. Cu toate că au plătit peste 3.000 de lire pentru această escapade ”de vis”, turiștii s-au confruntat cu o serie de neplăceri, inclusive cu probleme de sănătate. Mesajul său a fost publicat pe un forum dedicat românilor care aleg ca destinație de vacanță Turcia.
Unul dintre turiștii păgubiți a povestit prin ce a trecut, încă de la sosire. Familia acestuia a fost ofertată să plătească o mică diferență pentru a primi o cameră de familie, care trebuia să le facă șederea mai plăcută.
Din păcate, lucrurile nu au stat deloc așa, iar a doua zi dimineața, a început adevăratul coșmar, care le-a marcat întreaga vacanță în Turcia. Așa se face că, întreaga familie s-a trezit cu lenjeria pătată de sânge, iar corpul acoperit cu mușcături de ploșnițe.
Îngrijorați de situație, au solicitat ajutor la recepție, care a schimbat camera, dar problemele deja se instalaseră. Aceștia au consultat un medic local și au plătit 200 de euro pentru consultație și tratament, deoarece mușcăturile au dus la o infecție, care se putea agrava.
”Salutare,tuturor!
Kahya Aqua Resort and Spa,Fac această postare deoarece am văzut că vin foarte mulți romani la acest hotel. Deși am mai vizitat acest resort acum 3 ani și am fost foarte multumiți, anul acesta am rămas total dezamăgiți!
1.Cum am ajuns la Recepție ni s-a propus upgrade la cameră, din camera dubla să ne dea family room la un preț chipurile redus. Am acceptat, am plătit 70 euro ca sa ajungem in camera 1240 infestata cu bed bugs (ploșnițe). Dimineața lenjeria pătată de sânge, când am ridicat saltelele pur si simplu plin de aceste insect.
Ne-am adresat receptiei si ne-au schimbat camera, dar prea tarziu, noaptea am fost muscati toti, iar semnele erau vizibile cam a doua zi. Am mers la doctor, am platit 200 euro consultatia, plus reteta. Muscaturile au dus la infectie chiar, o sa incerc sa atasez o poza daca este permis!”, și-a început mesajul un turist, a cărui identitate a dorit să o păstreze sub anonimat.
De asemenea, în postarea publicată pe forum, familia a reclamat probleme legate de atitudinea personalului de la recepție, care a comunicat greu cu turiștii, deși aceștia cunoșteau bine limba engleză, dar și de dificultățile întâmpinate în accesarea conexiunii Wi-Fi gratuită, precum și condițiile de pe plajă.
”2. Atitutindea celor de la Recepție lasă de dorit, deși noi vorbim engleza foarte bine, ei erau foarte greu comunicativi
3. FREE wifi – zilnic schimbau parola și nu o dădeau, te duceai cu telefonul, îl conectau ei și când ajungeai in camera, deja conexiunea nu mai era (du-te vino la Recepție pt parola).4. Plaja mai rau ca acum 3 ani (pietre foarte mari, foarte periculos si pentru adulti, nu mai vorbesc de copii)”, a continuat acesta.
Turistul nu omis să menționeze și singurele plusuri ale acestei vacanțe, pentru care a plătit nu mai puțin de 3.000 de lire. Întorși din vacanță, românii s-au prezentat la un spital din Marea Britanie, acolo unde au primit tratament cu antibiotic și au fost sfătuiți să-și ardă toate bagajele, pentru a scăpa definitive de ploșnițe.
” Referitor la mancare, foarte diversificata, foarte buna, piscinele, ok, curatenie in camera zilnic, show in fiecare seara,activitati pt copii, la aceste aspecte nu am nimic de reprosat.
Ajunsi in Marea Britanie la medic, diagnostic, infectie, tratament ,7 zile antibiotic, iar la intrebarea doctorului ”ce ati facut cu bagajele (Sunt in curte de o sapt), a zis ”dați-le foc!!!”
Dacă băgați bed bugs in casa se scapă foarte greu de ele. Stau in saltele, haine, cusături, mobila, îmbinări de lemn și se înmulțesc foarte rapid.Va doresc vacante placute! Fiti cu ochii in patru!”, și-a încheiat românul avertismentul adresat conaționalilor.
Din păcate, tot mai mulți turiști români suferă dezamăgiri atunci când pășesc pe meleagurile turcești, chiar dacă o parte dintre cetățeni au dat Grecia pe Turcia și sunt chiar mulțumiți de schimbarea făcută.