Un scriitor român a plătit peste 100 de lei pentru o pâine la Lidl. A fost „furat” și a doua oară de aceeași vânzătoare

de: Sabina Anastasia
26 01. 2024

Scriitorul Florin Lăzărescu, din Iași, a plătit peste 100 de lei pentru o singură pâine cumpărată de la o unitate comercială a lanțului de magazine Lidl. Situația pare aproape imposibilă, însă este cât se poate de reală. Chiar și după sesizarea erorii, casierița l-a taxat în plus pe client. Cum a fost „furat” acesta.

Experiența prin care a trecut scriitorul Florin Lăzărescu, după ce și-a făcut cumpărăturile la Lidl

Florin Lăzărescu, unul dintre fondatorii Festivalului Internațional de Literatură și Traducere Iași (FILIT), a făcut publică pe rețelele sociale o situația total neașteptată cu care s-a confruntat, după ce și-a făcut cumpărăturile de unul dintre supermarketurile Lidl.

Clientul a cumpărat, printre altele, o pâine de la Lidl, însă când a ajuns la casa de marcat, angajata i-a bătut pe bonul fiscal 19 bucăți ale aceluiași sortiment. Scriitorul ieșean nu a sesizat inițial această eroare, însă i-a atras atenția faptul că, din pungă, îi lipsea un produs.

Citește și: Clienţii LIDL, dezamăgiţi de magazin. Ce a găsit o româncă la raft, te vei uita de două ori înainte de a cumpăra

„113 lei pe o pâine la Lidl parcă e cam mult”

Florin Lăzărescu s-a întors la casa de marcat, unde i-a explicat casieriței că a bătut bonul fiscal greșit. Angajata i-a explicat clientului că a încurcat codurile produselor, tastându-l pe cel aferent rodiilor. I-a returnat banii și un alt bon fiscal, despre care s-ar presupune că ar fi corect.

„Știam că se scumpesc lucrurile de nu-ți vine să crezi, dar 113 lei o pâine la Lidl parcă e cam mult 🙂. Eu nu mă uit de obicei pe bon, dar am observat un produs lipsă în sacoșă și am căutat pe bonul electronic să văd dacă mi l-au bătut la casă. Nu era pe bon.

Am văzut însă prețul pâinii. M-am întors, vânzătoarea mi-a zis senin că a bătut codul de la rodie și mi-a dat banii înapoi”, a notat scriitorul Florin Lăzărescu pe contul său de Facebook, alăturând o fotografie cu bonul fiscal, ce poate fi vizualizată și în galeria foto.

Cum a fost „furat” clientul chiar și a doua oară

Scriitorul ieșean a crezut că angajata de la casa de marcat de la Lidl a rezolvat problema, corectând neregulile, însă după ce a ajuns acasă a avut parte de o altă surpriză. Florin Lăzărescu a observat că vânnzătoarea a scăzut doar 17 din cele 19 pâini trecute pe bonul fiscal.

Cu alte cuvinte, chiar și după ce i s-a cerut rezolvarea problemei, casierița de la Lidl a taxat clientul pentru o pâine în plus. Pentru că nu a mai avut cum să demonstreze eroarea, femeia a trecut ca motiv pentru retunarea parțială a banilor că bărbatului nu i-a plăcut pâinea comercializată la raft.

Citește și: Capcanele neștiute din magazinele Lidl. Cum îi păcălesc pe clienți, dezvăluirile foștilor angajați

Ce a notat casierița Lidl la motivul returului produselor

„Doamna m-a înșelat până și la refacerea bonului 🙂. M-am uitat online, a scăzut 17 pâini din 19 trecute pe bon, nu 18. Eu am luat în pungă una singură, dar cum să mai demonstrez azi că ieri nu erau două? Iar la motivul returului scrie că nu mi-a plăcut pâinea 🙂”, a mai precizat scriitorul ieșean Florin Lăzărescu.