Din ce în ce mai mulți clienți Lidl s-au arătat dezamăgiți de magazinul în care veneau cu drag. O româncă a fost șocată de ce a găsit la raft în ziua în care își făcea ultimele cumpărături din an. Aceasta a rămas cu un gust amar după ce a văzut ce o așteapta acolo. Femeia a decis să își facă publică experiența și a împărtășit totul cu internauții. Cei din urmă au mărturisit că se vor uita de două ori înainte la produse.
Mulți români au ales de cele mai multe ori să își facă cumpărăturile de la Lidl. Anul 2022 a fost greu încercat din punct de vedere economic, iar majoritatea dintre cetățeni au decis să facă economie și să achiziționeze alimente marcă proprie la prețuri mai mici. Din păcate, există și experiențe neplăcute pentru unii cetățeni.
O clientă și-a spus recent povestea și i-a avertizat astfel pe cei care obișnuiesc să calce pragul magazinului. Mai exact, este vorba despre un mușchi file expirat de 9 zile care era încă pus la vânzare în Lidl. Alimentul trebuia să fie luat de la raft încă din data de 20 noiembrie, dar reprezentanții supermarket-ului nu s-au ocupat de acest lucru.
În vara lui 2022 au fost închise 24 de magazine Lidl în toată țara. De asemenea, s-au dat amenzi de 3 milioane și jumătate de lei pentru câteva sedii. Protecția Consumatorului a controlat 256 de magazine din rețea și a închis temporar în acel moment doar 24 dintre ele.
Inspectorii ANPC au găsit produse de patiserie cu insecte și alimente expirate de câteva luni. De asemenea, în anumite situații era afișat un preț la raft, iar la casă apărea un altul.
Din păcate, un astfel de caz a fost semnalat de un bărbat chiar la începutul lunii decembrie a.c. Cel din urmă a vrut să achiziționeze un produs de tip fast-food dintr-un magazin Lidl România din Pitești.
Clientul a decis să cumpere astfel un sandwich cu salam, cașcacaval și ardei capia. El a observat abia după ce a plătit că termenul de valabilitate arăta data de expirare 27 noiembrie, deci era expirat și ar fi trebuit scos de la vânzare.
Acesta a crezut că o să găsească înțelegere în situația dată, dar șeful magazinului i s-a adresat foarte urât. Bărbatul i-ar fi zis: „Bă tu de ce ai venit, nu ca să dai înapoi produsul? Du-te și ia altul!”.