Uluitor ce a făcut un tânăr din Craiova cu Dacia 1300 moștenită de la bunic. Are inclusiv deschidere cu comandă vocală

Uluitor ce a făcut un tânăr din Craiova cu Dacia 1300 moștenită de la bunic. Are inclusiv deschidere cu comandă vocală
Uluitor ce a făcut un tânăr din Craiova cu Dacia 1300 moștenită de la bunic

S-a ales cu o Dacia 1300 de la bunic, iar moștenirea a venit la pachet cu o revelație. Mașina sa veche de aproape o jumătate de secol a ajuns să fie o adevărată bijuterie. Interior cu display, deschidere cu comandă vocală și buton de pornire în loc de cheie.

Uluitor ce a făcut un tânăr din Craiova cu Dacia 1300 moștenită de la bunic

Un tânăr în vârstă de 18 ani din Craiova a transformat Dacia 1300, mașina primită moștenire de la bunici, într-un autoturism de ultimă generație. Fabricată în urmă cu 45 de ani, se deschide acum cu comandă vocală, are pe bord montată o cameră video, geamuri electrice și senzor de parcare pentru mersul cu spatele.

Mintea care a transformat bătrâna mașină într-o limuzină poartă numele de Mihnea Dinică. Băiatul a început să facă primele modificări la autoturism în urmă cu 5 ani. Din acel moment, a investit circa 3.500 de euro și fiecare piesă a montat-o chiar el. De câteva luni, el a obținut și permisul de conducere, așa că acum se poate plimba prin oraș cu mândrie în Dacia la care a lucrat mult timp. Cu mult entuziasm, tânărul spune că transformările continuă.

”Aştept să-i pun şi un carburator dublu corp”

„Pornire la buton… Maşina porneşte singură. Volanul este de Duster, îmbrăcat în piele, ceasurile de bord sunt de Logan, adaptate pentru acest model de Dacia. Luminile sunt schimbate, patru geamuri electrice, navigaţie. Manetele de la ştergătoare şi luminile sunt tot adaptate de la Logan. Urmează o consolă centrală de la Passat B6 pe care, într-o săptămână, sper să o am pusă pe maşină, cu cotieră cu tot.

Şi, din nou, mai multe echipamente electronice, cam două cutiuţe dintr-ăstea… Am vrut să o folosesc ca maşină de zi. Era maşina bunicului. Nu mergea, în stadiul în care era ea, originală, să o foloseşti zi de zi, aşa că a trebuit să-i aduc câteva modificări, să mă pot descurca în trafic cu o comoditate decentă. Cu motorul de 1.3 i-am dat, cel mai mult, cam 143 km/h. Acum am schimbat motorul, este 1.6. Aştept să-i pun şi un carburator dublu corp şi sper că va fugi pe la 160 km/h”, a spus Mihnea pentru Mediafax.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI