02 mai 2020 | 15:34

Ultima fiță! Ce își cumpără oamenii bogați în aceste vremuri. Câți bani costă acest moft

Știri generale
Ultimul moșt în rândul oamenilor bogați

Oamenii bogați și-au schimbat preferințele drastic în ultima perioadă. Dacă în Rusia am auzit că milionarii au început să-și achiziționeze ambulanțe pe post de taxi, se pare că un alt moft își face loc în rândul bogaților în aceste vremuri.

Ce își cumpără oamenii bogați în aceste vremuri?

Nu cu mult timp în urmă, Rusia surprindea cu alegerea milionarilor lor care achiziționau într-o veselie ambulanțe care să-i ducă de colo-colo. Din păcate pentru ei, au fost rapid opriți de autorități. Ultima fiță în rândul celor bogați sunt plantele bioluminescente. Cu siguranță asemenea plante induc o atmosferă mai boemă și mai intimă decât alte metode de a lumina exteriorul unei locuințe. Cercetătorii sunt totuși ocupați acum cu separarea AND-ului ciupercilor luminoase pentru transferarea lui la plante.

Biotehnologii au reușit să creeze până acum o versiune a plantei de tutun. Alegerea a fost făcută pentru că planta de tutun are o genetică simplă și o creștere rapidă. Studiile au fost efectuate de către o echipă de 27 de oameni de știință de la Academia Rusă de Științe, MRC London și Institutul de Știință și Tehnologie din Austria. Numai un trandafir luminor este comercializat la prețul de 150 de dolari, conform scinews.ro. O grădină plină de plante fosforescente ar ajunge la cel puțin sute de mii, în funcție de mărimea exteriorului casei.

Grădinile rupte din Rai, dorința milionarilor

Lumina biologică poate fi folosită pentru observarea funcționării interioare a plantei care strălucește continuu pe durata vieții, fără a fi nevoite să fie alimentată cu noi substanțe chimice. Acest lucru s-a mai încercat în urmă cu 30 de ani, dar cu o genă preluată de la câțiva licurici. S-a descoperit, însă, că nu era cea mai bună metodă, pentru că ADN-ul ciupercilor bioluminiscente este de 10 ori mai puternic pentru că este complet incorporat în codul genetic al plantei, astfel integrându-se metabolic. Cererile oamenilor bogați s-au înmulțit pe zi ce trece de la descoperirea în cauză pentru ca aceștia să dețină grădini rupte din rai.

Parteneri
De ce s-ar fi despărțit Monica Bîrlădeanu și Bobby Păunescu. Totul a ieșit la iveală acum
Redactia.ro
Irinel Columbeanu și-a mai îndeplinit un vis! Fostul milionar a ajuns la vila din Izvorani: „Simt o emoție puternică”
Click.ro
Boala SECRETĂ de care suferă Anca Țurcașiu. Află cum i-a schimbat viața diagnosticul primit!
Vocea.biz