A obținut biletul de avion mai ieftin, iar compania l-a dat în judecată. De ce?
Compania Lufthansa s-a autosesizat în cazul unui truc folosit de către un pasager cu scopul de a obține un bilet mai ieftin. În acest sens compania urmează să dea în judecată pasagerul respectiv.
Un pasager a apelat la o metodă destul de utilă prin care să păcălească compania aeriana Lufthansa. Astfel, acesta a rezervat intenționat un bilet de avion, fără intenția de a se prezenta la îmbarcare.
Compania Lufthansa oferă prețuri mult mai mici la biletele de avion cu escale multiple decât la zborurile directe. Aceasta este o strategie de marketing a companiei și nu poate fi folosită în mod abuziv. În secțiunea de termeni și condiții, Lufthansa specifică în mod clar că pasagerilor le este interzis să folosească acest tertip.
Respectivul pasager a cumpărat bilete pentru a ajunge la o destinație folosită pentru escală și astfel a plătit mai puțin, decât dacă ar fi rezervat un zbor direct.
Trucul este deja celebru în rândul pasagerilor. Astfel, din ce în ce mai mulți călători recurg la această faptă pentru a-și cumpăra bilete de avion mai ieftine. Printre companiile care folosesc această tactică se mai află și Air France sau British Airways.
Însă, dintre toate companiile aeriene, Lufthansa este cel mai afectată de această practică. Multe dintre zborurile sale au escale în Munchen sau Frankfurt. De exemplu, un client poate găsi zboruri mai ieftine pe ruta Dublin-Londra-New York decât pe ruta Londra-New York. Astfel, călătorii sunt tentați să-și achiziționeaze primul bilet și să se prezinte direct la îmbarcare pe aeroportul din Londra.
După toate țepele primite, compania și-a modificat politica, astfel încât pasagerii care apelează la acest truc pot avea surpriza de a descoperi că nu sunt primiți la bord, pentru că nu s-au prezentat la primul zbor.