Trucul banal prin care clienții cumpără mai multe produse în Lidl, Kaufland sau Carrefour. Detaliul pe care îl ignoră românii

de: Manolică Anca
22 06. 2023

În ciuda creșterii constante a prețurilor produselor, continuăm să mergem săptămânal la supermarket pentru a ne umple cămara cu bunătăți. Pentru că, desigur, un frigider cu mâncare este o necesitate. Dar hai să vedem ce strategie folosesc marile lanțuri de magazine pentru a te ”convinge” să lași cât mai mulți bani la casele de marcat.

Trucul banal prin care clienții cumpără mai multe produse din magazine

Cumpărăturile săptămânale ajung să fie mai scumpe decât ar trebui, iar acest lucru nu se datorează doar creșterii prețurilor din. De fapt, supermarketurile folosesc o strategie foarte bine pusă la punct, care ne fac să scoatem mai mulți bani din buzunar decât ne-am propus atunci când am plecat de acasă.

Ca în orice alt tip de afacere, supermarketurile aplică diverse strategii pentru a crește vânzările și a genera astfel mai multe venituri. Scopul lor final este de a-i determina pe clienți să cumpere cât mai multe produse și să cheltuiască cât mai mulți bani, ceea ce se traduce prin profituri mai mari.

Se întâmplă frecvent ca atunci când mergem la cumpărături să ajungem să luăm mai multe articole decât plănuisem să luăm. Din acest motiv, este esențial să mergem cu o listă și să ne ținem de ea, fără a ceda în fața oricărei tentații pe care o întâlnim pe ”drum”.

Citește și: De ce sunt dulciuri, baterii și pachete de gumă la casele de marcat din Lidl și Kaufland. Trucul folosit în magazine

Tactica pentru care plătești mai mult

Știm cu toții că supermarketurile fac în mod constant modificări în magazine. O strategie bine pusă la cale astfel încât să fii nevoit să te plimbi peste tot în căutarea a ceea ce îți dorești, pentru că tocmai ce a fost mutat. Așadar, vei petrece mai mult timp în magazin, ceea ce crește șansele ca tu să cheltuiești mai mult.

Dar cea mai nouă dintre cele mai noi este să ascundă casele de marcat și ușile de ieșire, astfel încât să trebuiască să trebuiască să treci prin mai multe culoare pentru a plăti și a părăsi magazinul.

Chiar dacă este vorba de supermarketul tău obișnuit, dacă schimbi casele de marcat sau ușile de ieșire, va trebui inevitabil să te plimbi pe culoare pentru a le găsi.

Citește și: Secretul din magazinele Lidl și Kaufland România. De ce fructele sunt așezate la intrarea în supermarketuri, de fapt