Toți abonații Telekom trebuie să știe asta! Cu cât se majorează tarifele chiar de mâine

de: Andrei Simion
29 02. 2020

Telekom își avertizează abonații! Serviciile vor fi mai scumpe, iar operatorul în cauză și-a anunțat clienții cu privire la noua modificare. Cu cât vor crește prețurile față de anul trecut?

Telekom majorează tarifele

În trecut Romtelecom și Cosmote, au anunțat faptul că vor crește prețurile serviciilor începând cu 1 martie 2020, în contextul creșterii costurile legate de furnizarea serviciilor de comunicații. Astfel, clienții rezidiabili vor plăti cu 2 lei mai mult pentru abonamentul lor, adică 0,42 de euro, a anunțat Telekom. În cursul anului trecut, Opratorul a avut de înfruntat multe plângeri din cauza creșterii tarifelor, după două majorări.

„În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său. Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual„, arată operatorul în cauză.

Telekom crește tarifele! Ccu cât vor plăti în plus clienții?

Comunicat Telekom

„Astfel, pentru clienții rezidențiali, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus). Toți clienții rezidențiali vor fi informați cu privire la aceste modificări, atât prin canale de informare electronice, cât și prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat. Această ajustare nu se aplică prețurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania. Telekom Romania mulțumește clienților pentru cele aproape opt milioane de contracte retail și corporate, pentru înțelegerea constrângerilor macroeconomice și de afaceri care au condus la această decizie. Suntem încrezători că nivelul de calitate a serviciilor furnizate va compensa această ajustare de prețuri”
Telekom