Ce lovitură primesc cei de la Vodafone? Personajul Ghiță Ciobanul, cel care a adus companiei multă popularitate de-a lungul anilor, s-a mutat la Telekom! Ce spune Ghiță despre această mutare?
Celebrul personaj din campaniile Vodafone, Ghiță Ciobanul, este acum în cadrul unui nou operator. Personajul s-a mutat începând de azi în campania de primăvară a Telekom-ului. Reprezentații acestei companii au anunțat în conferința de presă, unde a fost invitat Ghiță că: „Am aflat că Ghiță a schimbat operatorul. Veștile circulă repede. Apoi l-am abordat pentru campanie”, conform paginamedia.ro
El a fost în centrul campaniilor Vodafone, ani la rând. Aceasta a fost una dintre cele mai bune campanii publicitare de la noi din țară. Un simplu om a fost adus în atenția tuturor, fără o publicitate agresivă. Ideea a fost una bună, a crescut pur și simplu, de astfel a creat și controverse. Întrebat dacă și-a schimbat rețeaua înainte sau după ce a fost luat de Telekom, Ghiță a răspuns: „V-aș răspunde, dar am treabă la stână. Dacă vreți să vă răspund, veniți la stână.”
A devenit unul dintre cele mai populare personaje după ce a fost luat în cadrul campaniei Vodafone. În anul 2012, aceasta l-a transformat pe oier în vedetă și a adus de asemenea și numeroase premii firmei de telefonie, dar și firmei de publicitate care a făcut-o. Născut în Jina și crescut în Sibiu, numele lui real este Gheorghe Dănulețiu, și a ajuns în reclamă după ce un prieten l-a recomandat unei case de producții.
După ce a ajuns popular, oierul a decis să își deschidă un magazin alimentar în București, dar nu i-a mers la fel de bine, încât a trebuit să renunțe în anul 2015. Acesta a făcut și o serie de documentare cu Cabral, plus o nouă reclamă unde se compară cu personajul Jon Snow. Problemele lui Ghiță nu au încetat să apară, încât a fost a fost prins de polițiști pentru conducerea unui autoturism neînmatriculat.