O româncă a avut parte de momente incredibile atunci când nu se gândea. Aceasta a ajuns în Grecia pentru concediul de vară și mare i-a fost mirarea exact atunci când a achitat cazarea. Femeia a rămas fără reacție când a vorbit cu proprietarul locuinței unde trebuia să stea pe tot parcursul vacanței. „Ne vrem banii înapoi!”, a spus aceasta. Ce s-a întâmplat și care sunt detaliile oferite de aceasta?
Grecia este una din destinațiile preferate de români. Din păcate, din ce în ce mai mulți turiști se plâng de hotelurile și vilele de acolo și de calitatea serviciilor angajaților. În această situație este și o româncă ce și-a rezervat o vacanță care nu s-a terminat deloc bine pentru ea. Cea din urmă și-a spus povestea în cadrul unui mesaj pe care l-a postat pe Facebook Forum Thassos.
Ea a vrut să îi avertizeze astfel pe toți cei care aleg să meargă în Grecia. Mai exact, totul s-a întâmplat după ce a plătit în avans o rezervare la o vilă. După ce a oferit banii necesari pentru camera dorită, rezervarea a fost anulată. Proprietarul a rezervat mai multe persoane în aceleași perioade și în modul acesta s-a ajuns la suprapunerea clienților.
Ea a cerut sfatul altor români care au călătorit acolo, menționând că cei de la booking fac toate demersurile necesare pentru ca cea din urmă să își primească banii înapoi. Din păcate, astfel de situații sunt din ce în ce mai des întâlnite în special de români. Mulți dintre ei vin nemulțumiți din zilele de odihnă care trebuiau să fie lipsite de stres.
„Bună de dimineață. Aș dori să vă întreb dacă aveți cunoștință de Villa Kalliroi din Scala Sotiros. Am făcut o rezervare pe booking, am plătit mai bine de jumătate din prețul de cazare pentru două familii cu trei pitici. Aseară ne-a fost anulată rezervarea pe motiv de neînțelegeri între proprietar şi cei de la booking.
Se pare ca proprietarul a rezervat pentru mai multe persoane în aceleași perioade ajungându-se astfel la suprapuneri peste suprapuneri. Am luat legătura cu cei de la booking și se încearcă demersuri pentru restituire. Evident, ne vrem banii înapoi, dar sunt curioasă dacă exista cineva pe grup care a mai întâmpinat astfel de probleme cu această unitate de cazare. Mulțumesc!”, a scris turista româncă pe grupul de Facebook menționat.