Țeapa majoră ascunsă în sticlele cu parfum. Atenție mare! Nu te lăsa păcălit

Țeapa majoră ascunsă în sticlele cu parfum. Atenție mare! Nu te lăsa păcălit
Teapa majora ascunsa in sticlele cu parfum. Atentie mare Nu te lasa pacalit

Atât femeile cât și bărbații adoră să se aranjeze, iar la o ținută impecabilă detaliul care face diferența este, binențeles, aroma parfumului pe care alegem să-l purtăm. De unde nu este recomandat să cumpărăm parfumuri și cum le deosebim pe cele originale de cele contrafăcute.

Ce se ascunde, de fapt, în sticluțele de parfum care se vând în comerț

Se spune că parfumul ar trebui să te reprezinte, atunci când alegi să-l porți, indiferent de ocazie, destinație sau perioada din timpul zilei. Având în vedere acest lucru, experții atrag atenția românilor asupra unor mici detalii.

La ce anume trebuie să fim atenți atunci când ne cumpărăm un parfum, punem pariu că ți-ai pus de multe ori această întrebare. Ei bine, experții parfumieri spun că trebuie să fim atenți atunci când comandăm parfumuri online, de pe diverse site-uri, să nu fim păcăliți în a procura parfumuri contrafăcute.

Indiferent că vorbim despre apă de toaletă, apă de parfum sau parfum, aceste arome sunt menite să ne trezească anumite emoții și să ne reprezinte cele mai importante trăsături de caracter. Fie că preferi o aromă florală și dulce sau una mai tare, cu esențe lemnoase sau de mosc, parfumurile reprezintă o carte de vizită olfactivă care te poate scoate din anumite situații delicate.

Primul truc care te ajută să diferențiezi parfumurile originale de cele fake este să observi prețul la care este afișat pe site-uri sau pe paginile de Facebook. Dacă produsele sunt expuse la o diferență uriașă față de cele comercializate în magazinele de specialite, cu siguranță este vorba despre parfumuri fake.

Cum deosebim un parfum original de unul contrafăcut

Vrei să cumperi un parfum și nu știi care sunt criteriile după care să te uiți pentru a vedea dacă un parfum este sau nu contrafăcut? Iată pașii pe care trebuie să-i verifici:

  • Ambalajul diferă ușor de marca autentică (ar putea avea o culoare diferită sau o literă diferită pe produs) și / sau ambalajul produsului pare întâmplător.
  • Produsul este promovat ca „ediție limitată”, chiar dacă producătorul autentic nu îl oferă ca ediție limitată.
  • Prețul este fie ușor, fie drastic mai mic.
  • Pentru produse cosmetice, consistența sau textura produsului pur și simplu nu se simte sau arată ca marca autentică.
  • În ceea ce privește parfumurile, există ceva puțin dezamăgit în ceea ce privește parfumul, iar culoarea fluidului din sticlă ar putea fi diferită de cea originală.
  • Pentru ambele produse, acestea sunt vândute la comercianții cu amănuntul neautorizați, inclusiv piețele de vechituri, chioșcurile mall-urilor și prin internet.
DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI