Survivor România nu se mai vede la Kanal D. Anunțul oficial din ședința CNA: ‘Nu mai avem formatul’
Kanal D rămâne fără emisiunea Survivor, unul dintre cele mai iubite show-uri ale televiziunii.
Kanal D rămâne fără Survivor
Competiția care i-a ținut cu sufletul la gură pe telespectactori dispare de la Kanal D. După audiențele uriașe pe care le-a înregistrat Kanal D cu Survivor în prima parte a anului, acum se pare că postul turcesc rămâne fără unul dintre cele mai urmărite show-uri.
Conform unor surse citate de Pagina de Media, Survivor se va difuza la altă televiziune. De fapt, subiectul a fost discutat și la ședința CNA de astăzi, când Cristina Pocora l-a abordat pe reprezentantul Kanal D.
„Citeam în presă că acest format ar fi luat de CME (compania care deţine Pro TV)”.
„Nu îl mai facem noi (formatul), îl vor face colegii noştri. Dacă l-au cumpărat probabil îl doresc să o facă”, a fost răspunsul reprezentantului Kanal D în şedinţa CNA.
Oficialii Pro Tv au fost contactați de sursa citată, preferând să nu comenteze situația. De altfel, nici reprezentanții Kanal D nu au vrut să ofere informații sau să comenteze subiectul.
„Mulţumim pentru întrebare, unul dintre principiile companiei noastre este să nu comentăm speculaţiile apărute în presă.”
Pro Tv și-a mai încercat norocul
Formatul Survivor a mai fost la Pro Tv în urmă cu șase ani, însă audiențele nu au fost deloc rgozave.
Kanal D a anunțat în 2019 că preia formatul Survivor, fiind asemănător Exatlon.
De altfel, în presă a mai apărut informația conform căreia Pro Tv a dat lovitura de grație postului Kanal D, cumpărând formatul Survivor.
Noul proprietar al Pro Tv a purtat negocieri cu casa de producție care deține formatul și se pare că a câștigat.
În 2015, Pro Tv prezenta Supraviețuitorul, care deși a avut audiențe bune în primul episod, al doilea a fost dezamăgitor.
În ultimul sezon Survivor, Zannidache a câștigat competiția și marele premiu. Emisiunea a adunat o audiență medie de peste 1, milioane de telespectatori pe minut, Kanal D poziționându-se ca lider de audiență, cu o cotă de piață de peste 30%.