Surpriză maximă la PRO TV, după ce s-a aflat că un mare afacerist român a semnat cu ei. La ce emisiune va apărea acesta, vedeți în rândurile de mai jos. Emisiunea ar putea fi difuzată începând cu anul viitor.
Este surpriză maximă la PRO TV, după ce s-a aflat că un milionar a semnat cu televiziunea din Pache Protopopescu. Acesta este primul investitor din sezonul 2 al emisiunii ”Imperiul Leilor”, show difuzat de Pro TV. Este vorba despre Dan Șucu, creatorul și proprietarul brandului românesc de mobilă și home/deco, Mobexpert.
Dan Șucu a intrat în lumea afacerilor după anul 1990 și a dezvoltat de la an la an Mobexpert, grupul numărând în prezent 26 de hypermarketuri și magazine de mobilă, atât în țară, precum și în străinătate, 8 fabrici, 2.300 de angajați și o cifră de afaceri care se ridică la peste 200 de milioane de euro.
”Cred că este timpul ca din ce în ce mai mulți antrepreori din România să facă propagandă pentru ideea de antreprenoriat. Cu cât mai mulți tineri vor porni o afacere și vor fi independenți, cu atât mai bine ne va fi tuturor.
Mi-ar plăcea să descopăr o afacere care să se transforme într-un produs, într-un serviciu, pe care să-l poți marketa imediat. Idealul ar fi un produs în care să pot să investesc alături de noul meu partener și care să fie pe piață în cât mai scurt timp din clipa în care am decis sau chiar pe perioada în care acest show o să fie pe post.
Am un milion de sfaturi pentru cei care vin în emisiune, dar după atâția ani de afaceri am și capacitatea de a sintetiza. Există o singură calitate pe care trebuie să o aibă un antreprenor: încrederea în sine.
Ca să poți să reușești este foarte puțin probabil să o faci din prima încercare: vei cădea, te vei ridica de multe ori, dar într-un final vei reuși”, a declarat Dan Șucu.
Emisiunea Imperiul Leilor este un show TV adresat celor care vor să intre în lumea afacerilor. Tinerii afaceriști au șansa să-și prezinte ideile și afacerile în fața unor investitori mari.
Emisiunea are la bază un format de televiziune produs cu succes în mai bine de 30 de țări, printre care Statele Unite ale Americii, Germania, Spania, Portugalia, Japonia, Australia și Israel. Peste tot, această emisiune a dat o gură de aer proaspăt antreprenoriatului și a transformat multe vise în adevăr.