Tensiunile cresc în jurul unui supermarket românesc din Boston, Decebal Magazin, după ce acesta a primit un calificativ de igienă alimentară „zero”, de la Consiliul Local Boston. Ce spune proprietara magazinului despre acest calificativ?
Un supermarket românesc din Boston, Decebal Magazin, situat pe Strait Bargate, se confruntă cu o situație dificilă după ce a primit un calificativ de „zero” la igienă alimentară în urma unei inspecții realizate de Consiliul Local Boston pe 6 decembrie 2023.
Ofițerul de siguranță alimentară a considerat că sunt necesare îmbunătățiri urgente în categoriile „Manipularea igienică a alimentelor” și „Managementul siguranței alimentare”. De asemenea, a fost necesară o îmbunătățire majoră în categoria „Curățenia și condiția facilităților și clădirii”.
Proprietarul afacerii, Oana Rebeca Palaloga, a exprimat nemulțumirea față de această evaluare, considerând-o „nedreaptă și incorectă”. Mai mult, aceasta susține că se simte „victima unei ținte din cauza naționalității sale”, sugerând că aceste concluzii are inspecției ar putea avea motive discriminatorii.
Consiliul Local Boston a confirmat că, în urma a trei vizite ulterioare la local, unele probleme au fost rezolvate, dar continuă să colaboreze cu proprietarul magazinului pentru a asigura conformitatea cu alte aspecte.
Calificativul de „zero” stele rămâne în vigoare, iar vizite suplimentare sunt planificate. Consiliul a menționat că scorul va fi schimbat doar atunci când operatorul afacerii va demonstra o conformitate continuă cu legislația privind igiena alimentară.
Proprietara magazinului a contestat vehement acest calificativ, declarând că se simte nedreptățită și chiar acuzată pe baza naționalității sale.
Într-o declarație recentă, ea a afirmat că nu a primit nicio părere negative vizavi deigiena magazinului, din partea clienților.
„Niciodată în viața mea nu am auzit de cineva care să primească un calificativ atât de scăzut, și cred că este nedrept și incorect. Am fost întotdeauna mândră că mențin un mediu curat și igienic pentru clienții mei”, a declarat ea.
Proprietara a abordat, de asemenea, problema specifică a lipsei apei calde, în timpul celei de-a doua vizite a consiliului, explicând că aceasta a fost o situație temporară cauzată de sezonul sărbătorilor, menționând că există apă caldă la etajul superior al clădirii și subliniind că a fost întotdeauna conformă cu reglementările.
Mai mult, ea și-a exprimat îngrijorarea cu privire la sentimentul de a fi în vizorul autorităților din cauza naționalității sale și a reiterat că nu a primit niciodată reclamații de la clienți referitoare la curățenie sau igienă. „Satisfacția clienților mei este prioritatea mea principală”, a adăugat ea.
Ea și-a exprimat speranța potrivit căreia, Consiliul Local Boston va reconsidera calificativul acordat și va lua în considerare eforturile pe care le-a depus pentru a menține un standard ridicat de igienă în magazinul său.
„Mă angajez să răspund oricăror preocupări și să fac orice îmbunătățiri sunt necesare pentru a asigura satisfacția și siguranța clienților mei”, a afirmat ea.
CITEȘTE ȘI: Alertă alimentară pe litoralul românesc. S-a închis de urgență. Mulți români mănâncă aici când merg la mare